سرپرست دانشگاه با انتشار پیامی، ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن را به تمامی زنان و بانوان همکار شاغل در دانشگاه تبریک و تهنیت گفت.

دکتر محمّدنبی احمدی در این پیام، ضمن اشاره به فضائل حضرت فاطمه (س) و ضرورت بهره‌گیری از معنویت وجود آن حضرت، این روز فرخنده را تبریک گفت.

در پیام سرپرست دانشگاه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ فَصَلّ‏ِ لِرَبِّکَ وَ انحَرْ إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْترَ»

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم اخلاق، قلّه رفیع فضائل ریحانه رسول(ص)؛ حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، الگوی یگانه زن در تاریخ و آموزگار بزرگ عشق و ایثار؛ بهترین فرصت برای گرامیداشت جایگاه رفیع زن و مقام بی‌همتای مادر است.

بی‌تردید؛ توجه به شخصیت نورانی حضرت فاطمه (س) نه تنها برای زنان جامعه ما، بلکه برای آحاد مرد و زن مسلمان و هر انسان طالب حق و حقیقت، سرمایه ارزشمندی است که قادر است انسان را از غبار گمراهی و انحراف رهایی بخشد و او را به سر منزل مقصود رهنمون نماید.

اینجانب ضمن پاسداشت مقام شامخ حضرت فاطمه زهرا (س)، گرامیداشت روز زن و مقام مادر، این روز فرخنده را به مسلمانان جهان و همه‌ زنان مؤمن ایران اسلامی، به‌ویژه بانوان محترم دانشگاه رازی، تبریک عرض نموده و امیدوارم محیط دانشگاه و جامعه از عطر وجود آن بی‌بدیل خلقت، معطر گردد و با تکیه بر دانش و توان بانوان گرانقدر دانشگاه که در تمامی مراتب دانشگاه؛ از جمله اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و دانشجویان حضور فعال دارند، در مسیر پبشرفت و تعالی هرچه بیشتر این مجموعه حرکت نماییم.

 سلامتی و دوام توفیق همه بانوان دانشگاهی؛ اعم از استاد، کارمند و دانشجو، را به برکت نام مقدس حضرت مرضیه طاهره(س) از پیشگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

محمّدنبی احمدی

سرپرست دانشگاه رازی

دانشگاه رازی
سرپرست دانشگاه رازی
دکتر محمدنبی احمدی
ولادت حضرت فاطمه
بزرگداشت روز زن

آخرین اخبار