نشست شورای هم‌اندیشی مدیران هسته گزینش دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست شورای هم‌اندیشی مدیران هسته گزینش دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه، ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد.

در این نشست، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی با تبریک ایام مبارک ربیع‌الاول و گرامیداشت هفته وحدت، در سخنانی، «گزینش» را امری بسیار مهم و حیاتی در سطوح دستگاه‌های اجرایی دانست و اظهار داشت: متأسفانه با وجود اینکه فرصت‌های شغلی و زمینه‌های آن بسیار زیاد است، اما امکان آن به ویژه در استان کرمانشاه کم است و جوانان استان از بیکاری رنج می‌برند، در این شرایط کار هسته‌های گزینش بسیار حساس‌تر خواهد بود.

وی افزود: هسته‌های گزینش باید بررسی‌های بسیار دقیقی در خصوص صلاحیت‌ها و شرایط افرادی که برای مشاغل دولتی انتخاب می‌شوند را مورد توجه قرار دهند چرا که این عزیزان مدیران آینده نظام هستند.

دکتر احمدی تشویق و تقدیر از کارمندان ساعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: کارکنانی که به نحو احسن کار و خدمت می‌کنند، باید دیده شوند و از آن‌ها تقدیر صورت بگیرد. همچنین برگزاری یک همایش یا گردهمایی استانی با محوریت هسته‌های گزینش پیشنهاد می‌شود و در این مراسم از کارکنان تلاشگر، با انگیزه، پرتوان و تأثیرگذار قدردانی شود.

وی دست اندرکاران هسته گزینش دستگاه‌های اجرایی را عامل اصلی صیانت، رشد، ترقی و تعالی سازمان‌ها و نهاد‌ها دانست و در پایان برای همگان آرزوی توفیق و سربلندی نمود.

همچنین دکتر جهانبخش زنگنه‌تبار مدیر هسته گزینش استانداری کرمانشاه در این جلسه با اشاره به اهمیت کار و ماهیت هسته‌های گزینش در سطح دستگاه‌های اجرایی، در سخنانی اظهار داشت: یکی از کار‌های شاخص در سطح هسته گزینش؛ «افکارسنجی» است که این طرح برای نخستین بار در استان مطرح شده که إن‌شاءالله عملیاتی می‌شود.

وی افزود: در این طرح، در سه سطح مردم، کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی،«افکارسنجی» صورت می‌گیرد و پرسشنامه‌ها در این سه سطح طراحی خواهد شد.

وی خواستار هم افزایی توجه جدی همه مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان به هسته‌های گزینش شد و گفت: هته‌های گزینش در استان کرمانشاه در بحث اموزش در وضعیت خوبلی قرار دارد و برگزاری دوره‌های اموزشی ادمه دارد.

دکتر زنگنه‌تبار یادآور شد: اگر به هسته‌های گزینش در همه سطوح کشور بها داده شود و به صورت مستقل عمل کنند، تمام ساختار نیروی انسانی و مدیریتی سالم‌سازی می‌شود.

همچنین دکتر فریبرز خادم حجتی مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه رازی با قدردانی از فعالیت‌های خالصانه و متعهدانه کارگزاران گزینش، در سخنانی، اظهار داشت: کارآمدی هسته‌های گزینش به واسطه حمایت مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی، تعهد، صداقت، تلاش و همت و دقت کارگزاران هسته گزینش کارکنان محقق می‌شود.

در این نشست، حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

 

آخرین اخبار