دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی با صدور پیامی فرارسیدن 24 مهر سالروز تاریخی حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی با صدور پیامی، فرارسیدن 24 مهر سالروز تاریخی حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه را گرامی داشت. متن پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

«سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری(مدّ ظله العالی) به خطه شهیدپرور ایران اسلامی در 20 مهر ماه 1390، آثار مادی و معنوی فراوانی به‌دنبال داشت که موجب وحدت، همدلی و انسجام بیشتر در این استان و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب؛ «سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی» شده است.

اما 24 مهر تنها یک روز زیبای پاییزی نیست، بلکه یک روز تاریخی و فراموش نشدنی برای دانشگاهیان دانشگاه رازی است و در سالروز حضور پرخیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دانشگاه رازی، این مجموعه حال و هوای ویژه‌ای به خود گرفته است. در این روز، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله ‌العظمی خامنه‌ای (مدّ ظله العالی) از دانشگاه رازی بازدید کردند و با بیانات روشنگرانه خود، دانشگاهیان را به فیض رساندند.

در این میان، جامعه بزرگ دانشگاهی استان کرمانشاه با حضور حماسی خود در استقبال از رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر به جهانیان نشان دادند که در مسیر ولایت فقیه و تبعیت از ولی امر مسلمین استوارتر از همیشه گام بر می‌دارند.

اینجانب فرارسیدن 24 مهرماه سالروز تاریخی حضور مقام معظم رهبری(مدّ ظله العالی) در دانشگاه رازی را گرامی می‌دارم و از تمامی دانشگاهیان خواستارم بیانات و منویّات مقام معظم رهبری را به عنوان نقشه راه و چراغ هدایت در همه شئون در دستور کار داشته باشند.»

محمدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی

شایان ذکر است؛ بیستم مهرماه 1390 رهبر معظم انقلاب پس از 23 سال به استان كرمانشاه سفر كردند و دیدگان منتظر مردمی كه در روزهای آتش و خون قدمی پا پس نكشیده و سلحشورانه و غیرتمندانه از خاك این سرزمین دفاع كردند، به دیدار ایشان منوّر شد.

متن کامل بیانات مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) در دیدار با دانشگاهیان استان کرمانشاه در 24 مهر1390

آخرین اخبار