رئیس دانشگاه رازی طی پیامی، آحاد مردم به ویژه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه را به حضور پرشور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی رییس دانشگاه، در آستانه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، طی پیامی از آحاد مردم به ویژه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه، برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات دعوت نمود. 

متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

انتخابات قوی و پُرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است (مقام معظم رهبری مدّ ظله العالی)

در اربعین شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان شهید آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، ملّت شریف و شهیدپرور ایران خود را مهیای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌نمایند.

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی از مظاهر اصلی مردم سالاری دینی و عرصه مهم مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش به ویژه در برهه حساس کنونی است.

بی‌تردید ۸ تیر ماه ملّت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور آگاهانه و گسترده در انتخابات، حماسه‌ای بزرگ خواهند آفرید تا برگ زرین دیگری بر اوراق دفتر افتخارات این مردم و نظام مقدّس جمهوری اسلامی بیفزایند.

اینجانب به نوبه خود از همه آحاد مردم به ویژه اعضای محترم خانواده بزرگ دانشگاه رازی دعوت می‌نمایم که همگی با اتحادی مثال‌زدنی به پاس قدردانی از شهدای سرفراز این سرزمین مقدس و برای ادای دِین و تکلیف شرعی خود، مشتاقانه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و همچون گذشته به ندای رهبر معظم انقلاب (حفظه الله تعالی) لبیک بگویند.

وعده همه ما؛ حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رأی در روز جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برای خلق حماسه‌ای دیگر
و من الله التوفیق

محمدنبی احمدی
رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار