درس "سبک زندگی سالم" باهدف آشنایی دانشجویان با تغذیه سالم و فعالیت ورزشی منظم، برای اولین بار در دانشگاه رازی تدریس می‌شود.

دکتر حسین عیدی رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه رازی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: برای نخستین بار، تدریس درس «سبک زندگی سالم» در دانشگاه رازی تصویب شد.

وی افزود: تدریس درس «سبک زندگی سالم» باهدف آشنایی دانشجویان کارشناسی دانشگاه رازی با تغذیه سالم و فعالیت ورزشی منظم جهت رسیدن به سلامتی و تناسب اندام و حفظ آن در کل دوران زندگی، با پیگیری دکتر محمد عزیزی عضو هیئت علمی دانشکده علوم ورزشی به تصویب رسید.

دکتر عیدی بیان کرد: «سبک زندگی سالم» درس جدید و جزو دروس بازنگری دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی است که با پیشنهاد دانشکده در دانشگاه تصویب شده و توسط دانشکده علوم ورزشی در ترم جاری ارائه شده است.

وی با بیان اینکه درس «سبک زندگی سالم» تاکنون در هیچ دانشگاهی ارائه نشده است، افزود: به‌زودی مستندات این مهم برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال می‌شود تا به عنوان درس مقطع کارشناسی در کلیه دانشگاه‌ها ارائه شود.

دکتر عیدی یادآور شد: منبع اصلی تدریس درس «سبک زندگی سالم» یک کتاب لاتین است که در دست ترجمه می‌باشد، این درس توسط اعضای هیات علمی تدریس خواهد شد.

دانشگاه رازی
سبک زندگی سالم
علوم ورزشی

آخرین اخبار