پیکر مطهر شهید "سجاد امیری"، بسیجی حافظ امنیت با حضور پرشور مردم استان تشییع و در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، پیکر مطهر شهید «سجاد امیری»، بسیجی مدافع امنیت، سه‌شنبه 23 خرداد ماه 1402 با حضور پرشور مردم شهیدپرور استان کرمانشاه تشییع و پس از بدرقه تا گلزار شهدای شهر کرمانشاه، در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهید با حضور شمار زیادی از شهروندان، فرماندهان نظامی و انتظامی، دانشگاهیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسئولان و همرزمان شهید از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه تا میدان آزادی برگزار شد.

در این مراسم، پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید توسط حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، پیکر پاک شهید «سجاد امیری» به گلزار شهدای کرمانشاه منتقل و در جوار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

جامعه بزرگ دانشگاه رازی نیز ضمن حضور در مراسم تشییع پیکر پاک و ملکوتی شهید «سجاد امیری»، با آرمان‌های والای شهدای همیشه جاوید ایران اسلامی تجدید پیمان کردند.

در این مراسم، دکتر محمدنبی احمدی ریاست دانشگاه رازی، دکتر زارع مدیر حوزه ریاست دانشگاه، دکتر گوهری معاون دانشجویی دانشگاه و همچنین تعدادی از مدیران، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه حضور داشتند.

بسیجی مدافع امنیت «سجاد امیری» صبح روز یکشنبه ۲۱ خردادماه در درگیری با اشرار مسلح در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه زخمی شد و پس از انتقال به بیمارستان به فیض شهادت نائل آمد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

آخرین اخبار