اولین دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکی دانشگاه رازی با موفقیت از پایان‌نامه خود دفاع کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، « شادی کاوسی» موفق شد به عنوان اولین دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته «مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی» از پایان نامه خود با عنوان «شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازاریابی الکترونیکی توسط کسب و کارهای خانگی در بستر شبکه های اجتماعی» با «درجه عالی» دفاع کند.

این جلسه دفاع در تاریخ دوشنبه 16 مهر 1403 با حضور استادان و دانشجویان این حوزه در محل سالن جلسات دانشکده علوم و فناوری‌های راهبردی دانشگاه رازی برگزار شد.

دکتر محمدجواد جمشیدی و دکتر یوسف محمدی فر، به عنوان اساتید راهنما در این پایان نامه ایفای نقش کردند؛ همچنین، دکتر محمود احمدی و دکتر مصطفی جوینده به عنوان اساتید داور و دکتر جعفر جماعتی به عنوان نماینده تحصیلات تکمیلی دانشگاه در جلسه دفاع حضور داشتند.

شایان ذکر است؛ دانشکده علوم و فناوری های راهبردی دانشگاه رازی اولین بار در مهر 1400 توانست در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های «مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی» و «علوم اقتصادی گرایش تجارت الکترونیکی» دانشجو بپذیرد و توسعه رشته های میان رشته ای در حوزه علوم و فناوری های نوظهور در دستور کار این دانشکده قرار دارد.

آخرین اخبار