طی صدور حکمی از سوی استاندار کرمانشاه، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی به عنوان «عضو کمیته اشتغال و توانمندسازی دانش‌آموختگان دانشگاه‌های استان کرمانشاه» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، طی صدور حکمی از سوی دکتر محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی به عنوان «عضو کمیته اشتغال و توانمندسازی دانش‌آموختگان دانشگاه‌های استان کرمانشاه» منصوب شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای محمدنبی احمدی

رئیس محترم دانشگاه رازی کرمانشاه

سلام علیکم

در راستای اجرای سیاست‌های دولت محترم، مبنی بر اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ، جنابعالی را به عنوان عضو کمیته اشتغال و توانمندسازی دانش‌آموختگان دانشگاه‌های استان کرمانشاه ذیل کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه‌گذاری منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی، توجه به اسناد بالادستی، نوآوری و خلاقیت و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدّ ظله العالی) افراد متعهد و کارآمد و ظرفیت بخش خصوصی و دانشگاه‌های استان را برای مهارت‌افزایی، ارتقا و فرهنگسازی کار تیمی، کارآفرینی و اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی به کار بگیرید و ضمن هماهنگی با رئیس و اعضای کمیته مزبور، نسبت به برگزاری منظم جلسات و اجرای مصوبات اقدام نمایید.

در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)، توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمدطیب صحرایی

 

آخرین اخبار