نتایج انتخابات انجمن‌های علمی- دانشجویی دانشگاه رازی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر مهدی عزتی مدیر پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اظهار داشت: انتخابات انجمن‌های علمی- دانشجویی دانشگاه رازی در روز یکشنبه 6 خرداد 1403 به صورت مجازی در بستر سامانۀ جامع امور فرهنگی برگزار شد.

دکتر عزتی افزود: در انتخابات انجمن‌های علمی-دانشجویی سال 1403 دانشگاه رازی، 508  نفر در 67 انجمن علمی- دانشجویی ثبت‌نام کردند که از این تعداد 463 نفر بر اساس مقررات مندرج در آیین‌نامه انجمن‌های علمی- دانشجویی تأیید صلاحیت شدند.

وی گفت: 4625 نفر عضو مجمع انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه رازی هستند و در تاریخ 06/03/1403 از این تعداد، 2530 رأی در سامانه جامع امور فرهنگی ثبت شد.

دکتر عزتی افزود: بر اساس نتایج نهایی انتخابات تعداد 335 نفر از افراد تأیید صلاحیت شده موفق به عضویت در شورای مرکزی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه شدند. با توجه به اینکه شورای مرکزی هر انجمن علمی متشکل از 5 نفر می‌باشد تعداد 335 نفر راه‌یافته به شورای مرکزی در 67 انجمن علمی دانشگاه عضویت یافتند.

وی گفت: از وظایف مهم انجمن‌های علمی - دانشجویی دانشگاهی می‌توان به فعالیت‌های مختلف با هدف تقویت مشارکت علمی، آموزشی و پژوهشی در بین دانشجویان اشاره کرد. این وظایف معمولاً شامل جذب دانشجویان علاقه‌مند و خلاق، ایجاد انگیزه و رغبت نسبت به فعالیت‏های علمی-پژوهشی در میان کلیه دانشجویان، افزایش سطح مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی وگروهی و دسته‌جمعی، بهره‌گیری از توان علمی دانشجویان در جهت تقویت پیوندهای میان دانشگاه با بخش‌های مختلف جامعه و صنعت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارتقا مهارت دانشجویان جهت ورود به بازار کار اشاره کرد.

آخرین اخبار