دکتر محمدنبی احمدی رئیس قرارگاه علم‌الهدی در استان کرمانشاه از آمادگی دانشگاهیان برای میزبانی از زوار اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی رئیس قرارگاه علم‌الهدی در استان کرمانشاه از آمادگی دانشگاهیان برای میزبانی از زوار اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: با یاری خداوند متعال، ستاد اربعین دانشگاهیان استان کرمانشاه با محوریت دانشگاه رازی برای خدمت رسانی به زائران اربعین از سراسر کشور، در حال فعالیت است.

دکتر احمدی افزود: در این راستا، سراهای کوثر، شهید اشرفی اصفهانی، شهید بهشتی و مسجد امام خمینی(ره) و همچنین دانشکده فنی و مهندسی اسلام آبادغرب دانشگاه رازی با امکانات (خواب، حمام، سرویس بهداشتی، پذیرایی، خشکشویی، پارکینگ و اورژانس) آماده پذیرایی و اسکان زائران اربعین است.

رئیس دانشگاه رازی بیان کرد: همچنین دانشگاه‌های صنعتی، پیام نور و فرهنگیان کرمانشاه نیز شرایط مناسب برای خدمات‌دهی به زوار اربعین در نقاط مختلف شهر را فراهم نموده‌اند.

دکتر احمدی از استقرار موکب بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در مرز خسروی برای پذیرایی از زوار اربعین خبر داد و جزئیات ارائه خدمات رفاهی به زائران توسط ستاد اربعین دانشگاهیان استان را به شرح جدول ذیل اعلام کرد:

نام دانشگاه

نشانی موکب

عرصه فعالیت

بسیج دانشجویی استان

مرز خسروی، جنب هتل امام رضا(ع)

پذیرایی، ارائۀ خدمات بهداشتی و فعالیت فرهنگی

رازی

خیابان دانشگاه، پردیس دانشگاه رازی

اسکان، پذیرایی، ارائه خدمات بهداشتی

فرهنگیان

ورودی شهر ماهیدشت

پذیرایی و فعالیت فرهنگی

صنعتی

بزرگراه امام خمینی(ره)، پردیس دانشگاه صنعتی

اسکان، پذیرایی و ارائۀ خدمات بهداشتی

پیام نور

بزرگراه امام خمینی(ره)، روبروی روستای ده پهن، ورودی دانشگاه پیام نور

پذیرایی، اسکان، ارائۀ خدمات بهداشتی و فعالیت فرهنگی

آزاد اسلامی

ورودی شهر کنگاور، مرز خسروی

کنگاور: پذیرایی

مرز خسروی: فعالیت فرهنگی و ارائۀ خدمات

علمی کاربردی با همکاری پیام نور

میدان آزادگان

پذیرایی

وی یادآور شد: مجموعه دانشگاه رازی و قرارگاه علم الهدی در استان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها پای کار پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی خواهند بود.

آخرین اخبار