176

دومین کارگاه آشنایی با آزمون تافل و آیلتس توسط انجمن‌های علمی زبانشناسی و ادبیات انگلیسی برگزار شد.

دومین کارگاه آشنایی با آزمون تافل و آیلتس از طرف انجمن‌های علمی زبانشناسی و ادبیات انگلیسی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی در تاریخ ۱۳/۹/۱۳۹۷ به مدت چهار ساعت، ۸ الی ۱۲:۰۰، در آمفی‌تئاتر گلستان فرهنگ و ادب دانشگاه رازی برگزار شد.

پس از معرفی مفاهیم کلیدی، کارگاه را با توجه به اهداف تعیین‌شده آغاز کردند. در ابتدا تمامی آزمون‌های زبان بین‌المللی و داخلی و مراکز برگزارکنندۀ آن مختصر توضیح داده‌شد.

در بخش اول، آزمون تافل، مرکز برگزارکنندۀ آزمون، بخش‌های مختلف آن و آخرین هزینۀ شرکت در آزمون معرفی شد. سپس، ایشان همزمان با معرفی بخش‌های مختلف آزمون، نمونه‌هایی از پاسخ‌نامه، سؤالات تافل، و شیوۀ پاسخ‌دهی به آن‌ها، نمرۀ هر مهارت، مجموع نمرات و شیوۀ محاسبۀ نمره را ارئه دادند.

در پایان این بخش، دکتر مرادخانی تمامی مؤسسات برگزارکنندۀ آزمون تافل در ایران را به همراه آدرس نمایش دادند. منابع مهم جهت آمادگی برای آزمون تافل نیز معرفی شد.

در  بخش معرفی آزمون آیلتس، ایشان آزمون آیلتس، مرکز برگزارکنندۀ آزمون، بخش‌های مختلف آن و تفاوت‌های آیلتس و تافل را معرفی کردند. به‌علاوه، همانند بخش معرفی آزمون تافل، نمونه‌هایی از پاسخ‌نامه، سؤالات آیلتس و شیوۀ پاسخ‌دهی به آن‌ها، نمرۀ هر بخش، مجموع نمرات و شیوۀ محاسبۀ نمره را معرفی کردند.

۳۰ دقیقۀ پایانی کارگاه به پرسش و پاسخ و رفع ابهامات در رابطه با آزمون اختصاص داده شد. در پایان کارگاه، فایل صوتی آن در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت. به علاوه، از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی حضور اعطا شد.


شناسه : 1012807

آخرین اخبار