حضور دانشگاهیان دانشگاه رازی در راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن - معاونت فرهنگی

407

حضور دانشگاهیان دانشگاه رازی در راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن

مسئولین، اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه همراه و همگام با مردم ولایتمدار و انقلابی کرمانشاه، پرشورتر از سال‌های گذشته در جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حاضر شدند و ضمن اعلام حمایت قاطع خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر با شهدا و آرمان‌های والایشان، تجدید میثاق کردند.

 

 

دکتر محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا رئیس دانشگاه رازی به اتفاق هیات رئیسه، مدیران، مسئولین، اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه به جمع کثیر راهپیمایان کرمانشاهی پیوست و ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در جشن پیروزی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان داشت: دشمن در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نظاره‌گر نتیجه تهدیدات خود و انسجام و وحدت بی‌نظیر ملت بزرگ ایران اسلامی است.

 

 

این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، ما ملت بیداریم، از آمریکا بیزاریم، حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی، بهار آزادیه جای امام خالیه، الله اکبر و...  از شعارهای کرمانشاهیان حاضر در راهپیمایی بود.

شرکت کنندگان در راهپیمایی دشمن شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن، دست نوشته‌هایی با مضامینی مربوط به سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دفاع از انقلاب و مقام معظم رهبری و لزوم شرکت در انتخابات در دست داشتند.

 

 

این راهپیمایی در شهر کرمانشاه از دو مسیر چهار راه مدرس و سه راه ۲۲ بهمن به سمت میدان آزادی کرمانشاه برگزار شد و راهپیمایان در میدان آزادی شهر کرمانشاه تجمع کردند.

سخنران مراسم راهپیمایی شهر کرمانشاه حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسه : 1007999

آخرین اخبار