340

جلسۀ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی و آموزش و پروش استان جهت برگزاری رویداد معرفی رشته ­های دانشگاهی برگزار شد.

در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی دانشگاه در قبال مسائل استان، جلسۀ مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی و آموزش و پرورش استان کرمانشاه در تاریخ 99/4/15 در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.

هدف از برگزاری جلسۀ مذکور ارتباط مؤثر و مستمر با آموزش و پرورش استان و انجام هماهنگی­ های لازم در راستای برگزاری رویداد معرفی رشته ­های تحصیلی دانشگاهی به دانش­ آموزان پایۀ نهم و دوازدهم بود.

در ابتدای جلسه دکتر محمدرضا بسامی، معاون آموزش متوسطۀ آموزش و پرورش استان ضمن ارائۀ گزارش تحلیلی کنکور سراسری، گرایش شدید به رشتۀ علوم­ تجربی و عدم توازن در توزیع دانش­ آموزان در شاخه­ های مختلف تحصیلی را یکی از چالش ­های بزرگ استان برشمرد.

در ادامه آقای حامد شاهینی، رئیس ادارۀ آموزش ­های فنی­ حرفه ­ای و کاردانش آموزش و پرورش استان ضمن ارائۀ جزییاتی از طرح ایران مهارت بر لزوم افزایش آگاهی خانواده ­ها و دانش ­آموزان به منظور انتخاب تحصیلی صحیح تاکید کردند.

در همین راستا و با توافق به­ عمل آمده با آموزش و پرورش، هماهنگی­ های لازم به منظور برگزاری رویداد معرفی رشته ­های دانشگاهی با استفاده از پتانسیل­ اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه انجام پذیرفت و بنا شد در جلسات آتی جزییات اجرایی برنامۀ مذکور مورد بررسی قرار گیرد.

 

 


شناسه : 1014151

آخرین اخبار