آخرین اخبار

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی به مناسبت آغاز سالروز رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی به مناسبت آغاز سالروز رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرگان ملت بزرگ ایران در 14 خرداد 1368در اوج اندوه و ماتم رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، در اقدامی انقلابی و در عمل به وظیفه الهی خویش، رهبر جدید انقلاب اسلامی را به امّت داغدار معرفی کردند. در آن فضای غم و اندوه، این انتخاب شایسته مرهمی بر دل‌های عزادار بود و با انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ این فرزند دلیر مکتب امام(ره) به‌عنوان رهبر و مقتدای انقلاب اسلامی، آلام همه شیفتگان امام(ره) و انقلاب التیام یافت.

بی‌گمان آغاز رهبری امام خامنه‌ای پس از رحلت امام خمینی(ره) فصلی نوین در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد و امروز با گذشت 34 سال از این اتفاق مهم، ایران اسلامی به کشوری مقتدر و قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل شده و جهان دریافته است که این رهبری حکیمانه چه برکات عظیمی در ایران اسلامی و در منطقه داشته است.

از درگاه پروردگار سبحان مسألت داریم که تا ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر طول عمر و توفیقات مقام معظم رهبری بیفزاید و ما را قدردان این نعمت بزرگ الهی و رهرو این رهبر گرانقدر قرار دهد و در سایه رهنمودهای خردمندانه امام خامنه‌ای توفیق انجام وظیفه در رکاب ایشان را عنایت نماید. إن‌شاءالله.

محمدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار