آخرین اخبار

رئیس دانشگاه رازی به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه، به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد پیامی صادر نمود.

متن پیام به شرح ذیل است:

 

 

«امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند»

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

14خردادماه، سالروز عروج ملکوتی بزرگمردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ، نغمه پیروزی، مقاومت و ظلم‌ستیزی سر داد و امید را در دل مستضعفان عالم روشن کرد. به یقین، راز جاودانگی و تکامل این راه نورانی امام (ره)؛ در حفظ وحدت و انسجام ملّی است.

همچنین 15 خردادماه؛ یادآور روزی است که ملت بزرگ ایران در دفاع از ارزش‌های اسلامی با خون پاک خود ایستادگی کردند و برگی ماندگار در صفحات تاریخ ایثار و مقاومت رقم زدند.

اینجانب، سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به ملّت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی و ولایتمدار استان کرمانشاه و بالاخص جامعه بزرگ دانشگاه رازی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

امید که با پاسداری از آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و تداوم راه شهدای والامقام انقلاب اسلامی و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.

 محمدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار