آخرین اخبار

درگذشت حضرت آیت‌الله استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا استاد برجسته اخلاق و معرفت را تسلیت عرض می‌نماییم.

 

بسم الله ‌الرحمن ‌الرحیم

اذا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

حضرت آیت‌الله استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا رضوان الله تعالی علیه پس از تحمل دوره‌ای طولانی بیماری، در ۷۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت. رحلت این عالم ربانی و استاد برجسته اخلاق و معرفت، موجب تألم و تأثر فراوان شد. بی‌تردید فقدان عالم وارسته و عارف پارسا، ضایعه‌ و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه دینی و ایمانی  است.

درگذشت استاد فاطمی‌نیا را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، شاگردان، دوستداران و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای روح بلند آن مرحوم، رحمت بی‌کران و علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسألت می‌نماییم.

                                      روابط عمومی دانشگاه رازی

مرحوم آیت‌الله استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا از خطبای شهیر و اساتید اخلاق شهر تهران محسوب می‌شدند. این عالم ربانی و استاد اخلاق سرانجام پس از عمری تلاش برای ترویج مکتب اهل بیت (ع) بامداد امروز دارفانی را وداع گفت.

آیت‌الله مصطفوی تبریزی علامه محمد حسین طباطبایی، آیت‌الله الهی؛ برادر علامه طباطبایی، آیت‌الله محمد تقی آملی، آیت‌الله سید رضا بهاءالدینی و آیت‌الله بهجت از اساتید حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا بودند و می‌توان گفت که ایشان با یک واسطه، از شاگردان مکتب عرفانی آیت‌الله قاضی به شمار می‌رفت، چرا که تقریباً تمامی اساتیدشان از شاگردان سرّ حضرت آیت الله قاضی بودند.

آخرین اخبار