آخرین اخبار

رئیس دانشگاه رازی در پیامی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را به همه دانشگاهیان به ویژه دانشجویان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی با صدور پیامی؛ فرارسیدن سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را به همه دانشجویان، اعضای هیأت علمی و یاوران علمی دانشگاه تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

زهی سعادت من که تو آمدی به سلام            خوش آمدی و علیک السلام و الاکرام

فرارسیدن ماه «مهر» و آغاز سال تحصیلی جدید برای ملّت بزرگ ایران به ویژه دانشجویان عزیز، همواره نویدبخش فردایی روشن و آغاز فصلی تازه از زندگی برای پویندگان راه دانایی و معرفت است.

با استعانت از خداوند متعال، دانشگاه رازی به عنوان عضوی از جامعه فرهیخته دانشگاهی کشور اعم از استادان محترم، دانشجویان عزیز و یاوران علمی پرتلاش، با عزم راسخ، خود را برای ایفای مسئولیت‌های خطیر مهیا نموده تا در سایه الطاف الهی و همّت والای خود، آینده‌ای مقتدر و درخشان برای میهن اسلامی رقم بزنند.

دانشگاه رازی طی ۵۲ سال قدمت با کارنامه‌ای بسیار درخشان همچون نگینی در غرب این سرزمین می‌درخشد و با اتکا به شعار «اخلاق محور و پیشرو در تحقق جامعه دانش‌بنیان» همواره کانون اصلی تربیت شهروندانی آگاه و مسئولیت‌پذیر بوده است. بر این اساس، با عنایت به شرایط خاص برهه کنونی و نیاز مُبرم کشور به تربیت جوانان ماهر، کارآزموده و مسئولیت‌پذیر، استدعا دارم که جهت‌گیری فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی ما بر محور مهارت‌افزایی و کیفی‌گرایی آموزش‌ها استوار باشد تا از رهگذر آن، بتوانیم مرجعیت نهاد علم را در تصمیم‌سازی و مشارکت مؤثر برای حل ابرچالش‌ها و مسائل کشور بیش از پیش تقویت نموده و نقش مسئولیت اجتماعی خود را به نحو احسن ایفا نماییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرافتخار دفاع مقدس به ویژه شهدای خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور و بالأخص شهدای دانشگاه رازی، آغاز سال تحصیلی جدید را به یکایک دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان نو ورود، استادان فرهیخته و یاوران علمی تلاشگر دانشگاه که چراغ علم و دانایی را برافروخته و عشق به ارزش‌های والای انسانی را با رفتار و منش متعالی خویش متجلّی ساخته و در تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در تلاش هستید، تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

امیدوارم در سایه‌سار الطاف بی‌پایان الهی و بهره‌مندی از رهنمود‌های حضرت امام خمینی (ره)، منویات مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) و تدابیر و برنامه‌های دولت محترم با انگیزة مضاعف برای کسب علم و دانش و فضیلت، سال تحصیلی جدید را آغاز نموده و با حمایت جامعه فرهیخته دانشگاهی بتوانیم بیش از پیش در مسیر اعتلای ایران عزیز گام برداریم.

محمدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار