آخرین اخبار

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی، در پیامی، آغاز سال تحصیلی 1401-1402 را به جامعه بزرگ دانشگاه تبریک گفت.

در متن پیام رئیس دانشگاه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن مبارک مطلع مهر و آغاز هفته دفاع مقدّس، فرصتی بس مغتنم برای شکرگزاری نعمتی ارزشمند است؛ نعمتی که به ما یادآور می‌شود، امنیت، اقتدار و آسایش امروزمان را مرهون ایثار و از خودگذشتگی دلاوران میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدّس هستیم.

اساتید معزز، دانشجویان عزیز و یاوران علمی تلاشگر دانشگاه رازی! بی‌شک افتخارات غرورآمیز ایران اسلامی، مرهون تلاش شما اصحاب دانش و فرهنگ در راستای فتح قلّه‌های رفیع دانایی است. در طلیعه آغاز سال تحصیلی با عزمی راسخ برای توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی، خدمت‌گزاری شایسته، تربیت و توانمندسازی نیروی انسانی متخصص و ماهر و افزایش بهره‌وری و رونق اقتصادی کشور همراه خواهیم شد و با تلاشی دوچندان و همّتی والاتر از قبل؛ گام‌های ماندگاری در مسیر اعتلای سربلندی میهن عزیز اسلامی برمی‌داریم.

با استعانت از خداوند متعال، آغاز سال تحصیلی 1401-1402 را به همه تلاشگران عرصه علم و دانش و رهپویان گنجینه حکمت و معرفت؛ به ویژه نودانشجویان عزیز که به تازگی به خانواده بزرگ دانشگاه رازی پیوسته‌اند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دلسوز و تلاشگر دانشگاه، توفیق روزافزون مسألت دارم.

امید که به فضل الهی و در سایه‌سار توجهات حضرت ولی عصر(عج)، در سالی که به فرموده مقام معظّم رهبری (مدظلّه العالی) به شعار «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» مزین شده است، سال تحصیلی جدید توأم با رشد و بالندگی در تمام عرصه‌های علمی و فرهنگی برای همگان باشد.

محمدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی

برچسب ها:

دانشگاه رازی
رئیس دانشگاه رازی
آغاز سال تحصیلی
محمدنبی احمدی
پیام تبریک

آخرین اخبار