آخرین اخبار
18198
در راستای توسعه همکاری‌ها بین دانشگاه و جامعه صورت گرفت؛

نشست هم‌اندیشی دانشکده علوم اجتماعی و اداره کل زندان‌های استان کرمانشاه

نشست هم‌اندیشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی و اداره کل زندان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست هم‌اندیشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی و اداره کل زندان‌های استان کرمانشاه در راستای توسعه فعالیت‌ها و رسالت‌های فرهنگی، اجتماعی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی و...، با حضور دکتر مسعود اخوان کاظمی، رئیس دانشکده علوم اجتماعی؛ دکتر محسن گل‌محمدیان معاون پژوهشی دانشکده؛ مدیران گروه‌های دانشکده، مسئولان واحد تربیت بدنی و مرکز رشد دانشگاه رازی، آقای جبار پیوسته معاون مدیر کل زندان‌های استان و جمعی از پرسنل حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگی زندان‌های استان، ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ در دانشکده علوم اجتماعی برگزار شد.

در این نشست، معاون و جانشین مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه بر اهمیت نقش دانشگاه و علم در راستای حل مشکلات جامعه و بخصوص زندان و مشکلات مددجویان زندان، کارکنان و خانواده‌های آنان تأکید کرد.

در ادامه مسئولین بخش‌های آموزش، پژوهش و فرهنگی زندان به ارائه گزارشی از وضعیت زندان و مشکلات و چالش‌های موجود پرداختند. 

جبار پیوسته جانشین مدیر کل زندان‌های کرمانشاه ضمن دعوت از مسئولان و اساتید دانشکده به منظور بازدید از زندان، بر انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه و اداره کل زندان‌های استان تأکید کرد.

دکتر مسعود اخوان کاظمی رئیس دانشکده علوم اجتماعی نیز ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر، با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه رازی از جمله دانشکده علوم اجتماعی در بحث بهره‌مندی از اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مختلف دانشکده (مشاوره توانبخشی، مشاوره خانواده، مشاوره شغلی، کار آفرینی جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، علم اطلاعات و دانش‌شناسی، علوم سیاسی، اقتصاد و حسابداری) آمادگی دانشکده را برای توسعه همکاری‌ها در موضوعات متعدد اعلام کرد.

وی نقش دانشگاه را در راستای مسئولیت اجتماعی بسیار با اهمیت دانست و بر توسعه همکاری‌های متعدد در زمینه‌های مختلف از جمله انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در حوزه‌های آموزش کارکنان، آموزش زندانیان، ارائه خدمات مشاوره و روان درمانی در ابعاد مختلف، ارجاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی به منظور کارورزی و ارائه خدمات به مددجویان زندان در حوزه مشاوره و مددکاری اجتماعی، ارائه راهکاری علمی در زمینه بحث اشتغال و کار آفرینی تأکید کرد.

در پایان معاون پژوهشی دانشکده، مدیران گروه‌ها و مسئولین تربیت بدنی و مرکز رشد دانشگاه به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات در خصوص همکاری بهتر با سازمان زندان‌ها پرداختند.

آخرین اخبار