آخرین اخبار

نخستین رویداد ملی «اتم» با شرکت ایده‌پردازان، جوانان نخبه و فرهیختگان به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نخستین رویداد ملّی «اتم»، با حضور جمعی از مسئولین، اساتید، دانشجویان، نخبگان، فرهیختگان و ایده‌پردازان، 11 بهمن 1401، در سالن اجتماعات شهید دکتر علیمحمدی دانشگاه رازی آغاز به کار کرد.

«رویداد اتم» با مشارکت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بسیج دانشجویی، گروه جهادی امام رضا (ع) و با همکاری دانشگاه رازی برگزار شد.

«رویداد اتم» با شعار «من یک اتم هستم»، برنامه‌ای تلویزیونی با محوریت حل مسائل عمومی کشور به صورت خلاقانه و از طریق مشارکت مردمی است و با تمرکز بر حل مسائل عمومی در سطح شهرستان، استان و کشور و با تأکید بر توانایی جوانان در حل مسئله برگزار شد و سه اتم برتر استان کرمانشاه در این رویداد معرفی خواهند شد.

جوانان نخبه و فرهیختگان استان کرمانشاه که در زمینه‌های مختلف ایده و طرح داشتند، برنامه‌های ابداعی و ابتکاری خود را در این رویداد به نمایش گذاشتند و راهکارهای حل مسائل مختلف را ارائه کردند.

میلاد پروینی مسئول برگزار کننده رویداد اتم در استان کرمانشاه اظهار کرد: این رویداد برنامه‌ای تلویزیونی است که با هدف کشف استعدادها و حمایت از آنها، شناسایی ایده‌ها، رشد و تکثیر الگوها و همچنین استفاده از تجربه‌های موفق برای اولین بار در استان کلید خورده است.

وی گفت: هدف از این برنامه شناسایی مسئله و حل آن توسط خود مردم است و ارائه ایده در زمینه حل مسائل مختلف از جمله حوزه‌های سلامت، آموزش، مطالبات اجتماعی، کسب‌وکار، خدمات شهری، محیط زیست، خیریه، گردشگری، کشاورزی، پزشکی، مکانیک. طب سنتی و از اهداف این رویداد است و شرکت کنندگان می‌توانند الگوی خود را گسترش دهند.

آخرین اخبار