آخرین اخبار

 کتاب فاخر علمی «دانش تولید کلزا در ایران» در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی؛ درحاشیه برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از کتاب جامع دو جلدی «دانش تولید کلزا در ایران» رونمایی شد.

در مراسمی که به همین منظور در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، در سرای علمی فرهنگی ناشران دانشگاهی در نمایشگاه کتاب برگزار شد، دکتر دانیال کهریزی عضو هیأت علمی دانشگاه رازی به عنوان یکی از مؤلفین کتاب سخنرانی کردند.

گفتنی است: این اثر فاخر علمی که در نوع خود کم نظیر می باشد با مشارکت ۷۸ نفر از متخصصین تراز اول تحقیقات دانه‌­های روغنی در وزارت جهاد کشاورزی و اساتید برجسته دانشکده­‌های کشاورزی کشور تألیف و با همت مرکز نشر دانشگاهی به زیور طبع آراسته شده است.

در این مجموعه دو جلدی، در بیش از 1550 صفحه، نتایج تحقیقات بومی در طی ۲۵ سال گذشته در مورد تولید دانه روغنی کلزا در کشور و نیز جدیدترین یافته های بین‌­المللی در تولید این محصول ارزشمند را ارائه شده ­است.

شایان ذکر است دکتر دانیال کهریزی عضو هیأت علمی دانشگاه رازی در تالیف این کتاب مشارکت فعال داشته‌­اند.

در پایان اشاره می­‌شود: با توجه به قیمت 12 میلیون ریالی کتاب و مسیر نبودن خرید کتاب برای عموم، دکتر دانیال کهریزی هر دو جلد کتاب، که سهمیه خود بوده است را به کتابخانه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی هدیه دادند و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این کتابخانه از این کتاب نفیس استفاده کنند.

 

آخرین اخبار