آخرین اخبار

سرپرست مدیریت طرح و برنامه و نظارت راهبردی دانشگاه از فراخوان دعوت دانشگاهیان به مشارکت در سامانه نظام پیشنهادات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، سرپرست مدیریت طرح و برنامه و نظارت راهبردی دانشگاه از اعلام فراخوان برای دعوت دانشگاهیان به مشارکت در سامانه نظام پیشنهادات خبر داد.

دکتر کیانوش چقامیرزا با اعلام این خبر افزود: در راستای گسترش فضاهای تعاملی و افزایش مشارکت دانشگاهیان در تصمیم‌گیری‌ها به عنوان یکی از خط مشی‌های جدی ریاست دانشگاه؛ "نظام پیشنهادات" به مثابه ابزاری جهت ایجاد روحیه مشارکت فردی در انجام بهتر امور و بهبود فرایندهای انجام کار در حال فعالیت است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه، شیوه "نظام پیشنهادات" امروزه یکی از پایه‌های نظام بهبود مستمر در جهان شناخته می‌شود و اندیشه‌های سازنده به‌طور یکسان و بدون توجه به موقعیت سازمانی پدیدآورندگان آنها و با برنامه و فرآیندی مشخص مورد بررسی و پذیرش قرار می‌گیرد؛ مدیریت طرح و برنامه و نظارت راهبردی دانشگاه، در سال 1399 سامانه نظام پیشنهادات را در بستر پورتال دانشگاه راه‌اندازی نمود.

دکتر چقامیرزا افزود: در این راستا از کلیه همکاران محترم دانشگاهی و دانشجویان گرامی دعوت بهعمل آمده است تا در این امر مهم مشارکت داشته باشند و مدیریت دانشگاه را از پیشنهادات ارزنده خود بهره‌مند سازند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تشویق مادی و معنوی همکاران و دانشجویان در قبال ارائه اندیشه‌های سازنده بر اساس دستورالعمل نظام پذیرش و بررسي پيشنهادها فراهم ‌شده است، افزود: از این پس محاسبه امتیاز ارائه پیشنهاد در فرم ارزشیابی کارکنان، صرفاً از طریق محاسبه امتیاز پیشنهادات واصله در این سامانه، مورد تأیید خواهد بود.

دکتر چقامیرزا یادآور شد: کلیه اعضای محترم هیئت علمی و غیرهیئت علمی دانشگاه و دانشجویان گرامی می‌توانند با مراجعه به سامانه نظام پیشنهادات دانشگاه به آدرس suggest.razi.ac.ir نسبت به ثبت‌نام و درج پیشنهادات خود اقدام نمایند.

آخرین اخبار