آخرین اخبار

رئیس دانشگاه رازی گفت: استعدادیابی در ورزش ضروری است و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که دانشگاه رازی از نظر ورزشی در رتبه اول دانشگاه‌های منطقه 5 قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست شورای تربیت بدنی و ورزش دانشگاه با محوریت بررسی عملکرد ورزش دانشگاه در شش ماهه اول و تصمیم گیری و  برنامه ریزی شش ماهه دوم سال 1401، در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر حسن مرادی معاون دانشجویی دانشگاه ضمن خیرمقدم به حضار از نقش شورای ورزش در سیاست‌گذاری کلان در ورزش دانشگاه سخن گفت و بر لزوم تشکیل کارگروهی با حضور متخصصین تربیت بدنی و افراد صاحب نظر به منظور ارائه راهکارها و پیشنهادات مناسب تأکید کرد.

در ادامه معاون مدیر تربیت بدنی دانشگاه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در شش ماهه اول سال 1401 پرداخت.

در ادامه دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی در سخنانی اظهار داشت: استعدادیابی در ورزش و کشف افراد توانمند برای تقویت تیم‌های ورزشی دانشگاه از ضروریات است.

وی افزود: برنامه‌ریزی باید به گونه‌ای باشد که دانشگاه رازی از نظر ورزشی در رتبه اول دانشگاه‌های منطقه 5 کشور قرار گیرد.

دکتر احمدی ارتباط مکرر با سازمان‌ها و ادارات مرتبط با ورزش از جمله اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، وزارت ورزش و جوانان کشور و اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را فرصتی جهت پیشبرد بسیاری از امور ورزشی دانست و خواستار پرداختن به ورزش همگانی و قهرمانی شد.

وی استفاده از ظرفیت خیرین را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استفاده از نام خیر ورزشی برای قدردانی در پروژه‌های مورد نظر نیز است.

در ادامه جلسه، دکتر شهریار عباسیان مدیر تربیت بدنی دانشگاه به ارائه برنامه های پیش رو مدیریت تربیت بدنی دانشگاه همراه با هزینه‌های لازم برای پیشبرد برنامه‌ها پرداخت.

در پایان جلسه اعضای شورا به ارائه پیشنهادات و راهکارهایی جهت توسعه ورزش پرداختند.

آخرین اخبار