آخرین اخبار

رئیس ستاد استانی آزمون سراسری از شرکت ۳۲ هزار و ۹۲۰ نفر در اولین مرحله کنکور سال ۱۴۰۲ -دی ماه- در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی، 26 دی ماه، در جمع عوامل اجرایی برگزاری اولین مرحله آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در کرمانشاه، اظهار داشت: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، از این پس کنکور در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته (۲۹ و ۳۰ دی) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: صبح روز پنجشنبه داوطلبان گروه علوم تجربی و ظهر روز پنجشنبه داوطلبان گروه زبان‌های خارجی و نیز صبح روز جمعه داوطلبان گروه‌های علوم انسانی و ریاضی و ظهر روز جمعه هم داوطلبان گروه هنر آزمون خواهند داد.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه اضافه کرد: جمعا ۹۱۵ هزار و ۱۵۱ داوطلب در کل کشور در این مرحله از آزمون شرکت کرده‌اند که ۳۲ هزار و ۹۲۰ نفر آنها از استان کرمانشاه هستند.

به گفته این مسئول، نتایج این آزمون احتمالا اواخر بهمن و یا اوایل اسفند ماه اعلام خواهد شد.

وی در ادامه، امانت‌داری را مهمترین وظیفه عوامل اجرایی این آزمون برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم تا این آزمون را به نحو احسن برگزار کنیم، بگونه‌ای که حقی از کسی ضایع نشود و زمینه تقلب و تخلف فراهم نشود.

دکتر احمدی با تاکید براینکه عوامل اجرایی باید برای برگزاری کنکور حساسیت ویژه‌ای داشته باشند، گفت: اگر می‌خواهیم آموزش عالی کشور یک آموزش عالی پیشرو، پویا، پرنشاط و مترقی باشد، باید از همین جا کلید بخورد و آزمون را در نهایت صحت و دقت برگزار کنیم تا افرادی به دانشگاه راه پیدا کنند که از نظر علمی سطح بالاتری داشته‌اند.   

توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبین مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ از روز گذشته (۲۵ دی) در سایت سازمان سنجش آغاز شده است./ ایسنا

آخرین اخبار