آخرین اخبار

رئیس دانشگاه رازی به عنوان رئیس ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان پیشرفت دانشجویی استان کرمانشاه منصوب شد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور ابلاغی، دکتر محمدنبی احمدی، رئیس دانشگاه رازی را به عنوان «رئیس ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان پیشرفت دانشجویی استان کرمانشاه» منصوب کرد.

متن ابلاغ بدین شرح است:

جناب آقای دکتر محمدنبی احمدی

رئیس محترم دانشگاه رازی

با سلام و احترام؛

بر اساس اجرای ماده 8 اساسنامه ستاد ملّی راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری‌زاده) و نظر به مراتب تخصص و تجربه گران‌مایه جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به سمت «رئیس ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان پیشرفت دانشجویی استان کرمانشاه» منصوب می‌شوید.

از آنجا که تقویت روحیه خودباوری، امیدآفرینی، هویت‌بخشی و نیز گفتمان‌سازی روایت پیشرفت‌های کشور به ویژه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به نسل جوان همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری (مد ظلّه العالی) بوده است، از جناب‌عالی انتظار می‌رود تا در تعامل مؤثر با سایر اعضای ستاد استانی، ضمن راه‌اندازی ستاد در سطح دانشگاه‌های استان مطابق با اساسنامه، نسبت به تشکیل منظم و مستمر جلسات و پیگیری اجرای مصوّبات، هماهنگی‌های لازم را برای اجرای اردوهای راهیان پیشرفت دانشجویی در سطح استان به عمل آورید.

توفیقات روز افزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه) در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی خواستارم.

محمدعلی زلفی گل

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

 

آخرین اخبار