آخرین اخبار

مسابقات استانی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان کرمانشاه برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، مرحله دوم مسابقات دانشجویی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان کرمانشاه در بخش خواهران در رشته‌های داژبال، دارت و فوتسال با همکاری هیأت ورزش‌های دانشجویی استان و با شرکت دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان برگزار شد.

دکتر کامران قدرتی رئیس ورزش‌های دانشگاهی استان کرمانشاه در خصوص این مسابقات اظهار داشت: هدف از این دوره مسابقات ایجاد انگیزه، شور و نشاط در میان دانشجویان است و ادامه اینگونه فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزشی می‌تواند در پیشرفت تحصیلی و سلامتی دانشجویان مفید و تأثیر گذار باشد.

در پایان این رقابت‌ها، دانشگاه رازی در رشته‌های فوق شرکت نمود و نتایج ذیل بدست آمده است:

مسابقات دارت: این بخش از مسابقات با شرکت ۱۲ نفر در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ در سالن دارت مجموعه ورزشی حضرت امام (ره) برگزار شد. در پایان تیم دانشجویان دختر دانشگاه رازی موفق شد در بخش تیمی به مقام اول و در بخش انفرادی یک مقام دومی را کسب کند.

اسامی تیم دانشگاه رازی (قهرمان مسابقات): زینب انگزی، فاطمه زهرا پرموز، انسیه چلیپا

کسب مقام دوم انفرادی: فاطمه زهرا پرموز

مسابقات فوتسال: این فوتسال در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ در سالن بعثت کرمانشاه با حضور ۳ تیم از دانشگاه‌های علوم پزشکی، رازی و زاگرس برگزار و در پایان تیم دانشجویان دختر دانشگاه رازی به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات نائل شد.

اسامی تیم دانشگاه رازی (قهرمان مسابقات): سوما عبدالهی، مریم صیدی، شکیبا سهرابی شادی مرادپور، مهناز صفری، روژان علوی، زهره علیدادی

مسابقات داژبال: مسابقات داژبال در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ در سالن بعثت برگزار و در این دوره از مسابقات دانشگاه رازی با دو تیم A , B موفق به کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی شد.

اسامی تیم A: نرگس حاجتی، ناهید فصیحی، زهره ایمانی، نگین کبودی، سیمین حدادی، فاطمه بهرامی

اسامی تیم B: پگاه مرادی، شیوا مرادی، نگار سیفی، زهرا الماسی، زهرا سلیمانی، غزل قرا گزلو

تیم‌های برتر مسابقات داژبال:

۱. تیم A دانشگاه رازی مقام اول

۲. تیم B دانشگاه رازی مقام دوم

۳. دانشگاه علوم پزشکی مقام سوم

۴. دانشگاه آزاد اسلامی مقام چهارم.

آخرین اخبار