آخرین اخبار

دانشگاه رازی از میان دانش‌‌آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه‌مند به دوره‌‌های پسادکتری می‌باشند، پژوهشگر می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر مصطفی مصطفایی اظهار داشت: پذیرش پژوهشگر پسادکتری چشم‌اندازی است بر آموزش و پرورش آیندهنگر و دانشگاهها و موسسات آموزش عالی با سرمایهگذاری بر توان علمی نیرو‌های جوان و مستعد به دنبال تربیت پژوهشگران متخصص و کارآمدی هستند که در آینده به عنوان بازویی قدرتمند در خدمت تحقق اهداف این مراکز برخواهند آمد.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه رازی افزود: دانشگاه رازی در راستای اهداف و برنامههای علمی خود و به منظور تربیت نسل جدید پژوهشگر و نیز ایجاد ارتباط و تعامل بین جوانان و اساتید مجرب برای چندمین دوره متوالی اقدام به پذیرش پژوهشگر پسادکتری مینماید.

دکتر مصطفایی بیان کرد: متقاضیان گذراندن این دوره در دانشگاه رازی می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب دانشگاه نسبت به ارائه درخواست و ثبتنام اقدام نمایند.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه رازی افزود: شروع دوره پسادکتری از مهرماه سال ۱۴۰۱ میباشد که تا پایان شهریور سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه زمان مجاز سپری شده از تاریخ دانش‌آموختگی دکتری حداکثر ۵ سال است، گفت: اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره پژوهشی، در پورتال دانشگاه رازی به آدرس www.razi.ac.ir و سامانه جذب این دانشگاه به آدرس https://jazb-samaneh.razi.ac.ir در دسترس میباشد.

دکتر مصطفایی یادآور شد: مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره از روز چهارشنبه دوازدهم مردادماه سالجاری آغاز و تا پایان روز جمعه چهارم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.


 

آخرین اخبار