آخرین اخبار

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی در جمع کاروان اردوی راهیان نور حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، کاروان رهپویان مکتب حاج قاسم دانشگاه رازی در قالب اردوی راهیان نور طی ۱۵ لغایت ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۱ از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید به عمل آورد.

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی و رئیس قرارگاه راهیان نور علم‌الهدی در استان کرمانشاه نیز با حضور در جمع کاروان راهیان نور دانشجویان این دانشگاه از نزدیک در جریان امور این اردوی زیارتی و فرهنگی قرار گرفت.

دکتر احمدی در جریان بازدید از منطقه عملیاتی جنوب کشور در جمع دانشجویان حاضر در کاروان راهیان نور دانشگاه رازی در سخنانی با آرزوی توفیق و سلامت برای همگان اظهار داشت: حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور موجب پیوند مستحکم این نسل با مفاهیم ارزشمند فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت می‌شود.

اردوی فرهنگی و مذهبی راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه رازی (کاروان رهپویان مکتب حاج قاسم) با حضور جمعی از دانشجویان این دانشگاه در دو بخش برادران از ۱۵ تا ۱۸ اسفندماه و خواهران از ۲۰ تا ۲۳ اسفندماه در حال برگزاری است.

در این اردو، دانشجویان از مناطق عملیاتی دوکوهه، فکه، هویزه، طلائیه، هور العظیم، شلمچه، معراج الشهدا و سایر مناطق بازدید می‌کنند.

آخرین اخبار