آخرین اخبار

تورهای علمی و تخصصی ویژه اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و به همت دفتر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه رازی، تعدادی تور علمی و تخصصی ویژه اعضای هیأت علمی و دانشجویان علاقه‌مند برگزار گردید.

به همین مناسبت، در مورخ 16 آذر ماه 1401 جمعی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان با هماهنگی خانه صنعت، معدن و تجارت استان، از نمایشگاه دائمی توانمندیهای صنعت و معدن استان دیدن کردند و سپس از مجتمع صنعتی جهان فولاد غرب بازدید به عمل آمد. همچنین دفتر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه با همکاری دانشکده تربیت بدنی دانشگاه رازی یک تور علمی ویژه دانشجویان رشته تربیت بدنی جهت بازدید از مجموعه ورزشی آزادی، موزه پیشکسوتان و باشگاه سوارکاری مهتاب برگزار نمود.

در ادامه هفته پژوهش و فناوری، در روز دوشنبه 21 آذرماه 1401 اعضای هیئت علمی دانشگاه و دانشجویان از شرکت کشت و صنعت روژین تاک و شرکت مارپیچ باختر بازدید کردند که در آن، علاوه بر بازدید از خطوط تولید، مشکلات و چالش‌های موجود در صنعت نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در نهایت این برنامه با بازدید دانشجویان از شرکت کاشی کاژه در روز چهارشنبه 23 آذرماه 1401 پایان یافت.

در ادامه گزارش تصویری مربوط به تور‌های علمی برگزار شده در هفته پژوهش و فناوری را مشاهده خواهید کرد:

تور‌های علمی: بازدید از نمایشگاه دائمی توانمندیهای صنعت و معدن استان کرمانشاه

 

تور‌های علمی: بازدید از مجتمع صنعتی جهان فولاد غرب

 

تور‌های علمی: بازدید از موزه پیشکسوتان مجموعه ورزشی آزادی

 

تور‌های علمی: بازدید از باشگاه سوارکاری مهتاب

 

تور‌های علمی: بازدید از شرکت کشت و صنعت روژین تاک

 

تور‌های علمی: بازدید از شرکت کاشی کاژه

 

برچسب ها:

دانشگاه رازی
دانشجویان
هفته پژوهش و فناوری
تور‌های علمی

آخرین اخبار