آخرین اخبار

رئیس دانشگاه رازی از افتخارآفرینی دکتر علی‌اکبر زینتی‌زاده عضو هیأت علمی نمونه کشوری تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه، روز سه‌شنبه 2 خرداد ماه 1402 به اتفاق جمعی از مدیران، با حضور در منزل دکتر علی‌اکبر زینتی‌زاده عضو هیأت علمی نمونه کشوری تقدیر به عمل آورد.

در این دیدار صمیمانه که با حضور در منزل دکتر زینتی‌زاده صورت گرفت؛، دکتر احمدی رئیس دانشگاه با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای دکتر زینتی‌زاده و خانواده محترم ایشان، طی سخنانی، بر تکریم اساتید دانشگاه و پاسداشت مقام آنان تأکید کرد.

وی اظهار داشت: حضور اساتید نام‌آور، افتخارآفرین و برجسته همچون دکتر زینتی‌زاده در دانشگاه رازی مایه افتخار است و از خداوند سبحان سربلندی و موفقیت ایشان را در همه مراحل زندگی مسألت داریم.

رئیس دانشگاه رازی پس از گفتگوی صمیمانه، در پایان این دیدار، با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های دکتر علی‌اکبر زینتی‌زاده عضو هیأت علمی نمونه کشوری تقدیر به عمل آورد.

شایان ذکر است؛ در آیین تجلیل از اعضای هیأت علمی نمونه کشوری که 12 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم و استاد، با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، دکتر علی‌اکبر زینتی‌زاده استاد تمام گروه آموزشی شیمی کاربردی دانشگاه رازی، در رشته مهندسی محیط زیست به عنوان عضو هیأت علمی نمونه کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.

دکتر زینتی‌زاده به عنوان عضو هیأت علمی پرتلاش دانشگاه رازی، پیش­تر نیز دستاوردهای ارزشمندی برای خود و دانشگاه کسب نموده ­است. برخی از دستاوردهای ایشان به شرح زیر می‌­باشد:

دستاوردهای شاخص پژوهشی و فناوری:

پژوهشگر برتر کشوری در گروه فنی و مهندسی در سال 1398.

عضو هیات علمی برتر در ارتباط با جامعه و صنعت در سال 1399.

قرار گرفتن در فهرست پژوهشگران 2 درصد پر استناد جهان.

ایجاد نشریه لاتین علمی پژوهشی (ARWW) و کسب رتبه الف و Q1 در ISC.

تاسیس آزمایشگاه تحقیقاتی فناوری‌های تصفیه آب و فاضلاب.

تاسیس شرکت دانش بنیان با 4 محصول دانش بنیان و اشتغال آفرینی حداقل 10 نفر.

توسعه فناوری‌های دانش بنیان در زمینه تصفیه فاضلاب‌های صنعتی بطور خاص توسعه بیوراکتورهای ابتکاری منفرد برای تصفیه فاضلاب در حذف همزمان CNP، ساخت غشاهای پلیمری در تصفیه پساب، ارایه طرح‌های نوآورانه در پیل‌های سوختی میکروبی (MFC) جهت شیرین‌سازی آب و تولید برق از طریق تصفیه فاضلاب.

تاسیس آزمایشگاه تخصصی تست فتوکاتالیست‌های قابل استفاده در صنعت آب و فاضلاب و انجام مطالعات مستند سازی و استاندارد سازی دستگاه‌های تست عملکرد فتوکاتالیست جهت انبوه سازی تجهیزات.

چاپ بیش از 200 مقاله علمی معتبر بین المللی.

ثبت 5 اختراع ملی.

توسعه همکاری‌های بین المللی با بیش از 10 دانشگاه معتبر خارجی از طریق به اشتراک گذاری دانشجوی تحصیلات تکمیلی و انجام پروژه تحقیقاتی مشترک با چاپ مشترک 104 مقاله علمی در مجلات بین المللی معتبر.

 

آخرین اخبار