آخرین اخبار

رئیس دانشگاه رازی در دیدار‌های صمیمانه‌ای از دکتر یاسر شهبازی و دکتر دانیال کهریزی تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه، عصر چهارشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ به اتفاق جمعی از مدیران، با حضور در منزل دکتر دانیال کهریزی عضو هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگر برگزیده کشوری از تلاش‌های ایشان قدردانی کرد.

در این دیدار صمیمانه، دکتر احمدی رئیس دانشگاه با آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای دکتر کهریزی و خانواده محترم ایشان، در سخنانی تکریم اساتید دانشگاه را مورد تأکید قرار داد و افزود: حضور اساتید نام‌آور و برجسته در دانشگاه رازی مایه افتخار است و از خداوند متعال سربلندی و موفقیت ایشان در همه مراحل زندگی را خواهانیم.

رئیس دانشگاه رازی پس از گفتگوی صمیمانه، در پایان این دیدار، با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های دکتر دانیال کهریزی پژوهشگر برگزیده کشوری تقدیر به عمل آورد.

شایان ذکر است؛ دکتر دانیال کهریزی استاد گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی، موفق به کسب عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در گروه کشاورزی و منابع طبیعی در رشته مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی شده است.

دکتر دانیال کهریزی استاد گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه با ۱۴۰ مقاله نمایه شده در پایگاه اسکوپوس، ۹۵ مقاله علمی داخلی، ۴۰ طرح پژوهشی کاربردی، چاپ ۱۱ کتاب، ۴۳ ثبت اختراع داخلی و خارجی، شاخص اچ ۲۵، با تعداد ارجاعات ۱۹۵۲ هستند. زمینه تخصصی فعالیت ایشان کشت سلول و بافت گیاهی بوده و معرفی گیاه دانه روغنی کاملینا برای اولین بار در کشور، جلوگیری از انقراض نیلوفر آبی کرمانشاه، راه اندازی ۴ شرکت دانش‌­بنیان، همچنین تلاش در جهت خودکفایی کشور در بخش روغن خوراکی و کنجاله از دیگر دستاورد‌های ایشان است.

دکتر احمدی در ادامه با حضور در منزل دکتر یاسر شهبازی عضو هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگر برگزیده کشوری از تلاش‌های ایشان برای بالندگی علمی دانشگاه قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه رازی در این دیدار صمیمانه، با آرزوی موفقیت و سلامتی برای ایشان ابراز امیدواری کرد که همه همکاران دانشگاه با حرکت رو به رشد پژوهش و آموزش را تداوم و ارتقا بخشند.

دکتر احمدی خدمت در دانشگاه را برای همه دانشگاهیان سرمایه عظیم دانست و اظهار داشت: خدمت در این دانشگاه افتخار بزرگی است و همواره خود را مدیون و مفتخر به دانشگاه می‌دانیم.

رئیس دانشگاه رازی در پایان این دیدار، با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های دکتر یاسر شهبازی پژوهشگر برگزیده کشوری تقدیر به عمل آورد.

شایان ذکر است؛ دکتر یاسر شهبازی دانشیار گروه علوم پایه دانشگاه رازی موفق به کسب عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در گروه دامپزشکی، در رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی شده است.

دکتر یاسر شهبازی دانشیار گروه علوم پایه دانشگاه با ۷۵ مقاله علمی نمایه شده در پایگاه اسکوپوس، ۱۴ مقاله علمی داخلی، ۱۰ طرح پژوهشی کاربردی، چاپ ۳ کتاب، شاخص اچ ۲۲ و دارای تعداد ۱۶۵۳ ارجاع به تولیدات علمی در پایگاه اسکوپوس هستند. ایشان همچنین موفق به کسب عنوان پژوهشگر پراستناد یک و دو درصد برتر جهان در سال ۲۰۲۲ شده‌­اند. زمینه تخصصی فعالیت ایشان بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی بوده و در زمینه بسته­‌بندی هوشمند و فعال مواد غذایی و همچنین اندازه­‌گیری آلاینده‌های شیمیایی مواد غذایی، فعالیت می‌کنند.

دکتر احمدی رئیس دانشگاه در ادامه این دیدار‌ها با حضور در منزل جبار رحیمی عضو یاوران علمی دانشگاه، کسب مقام قهرمانی ووشوی جهان توسط فرزند ایشان؛ دیانا رحیمی را تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

شایان ذکر است؛ دیانا رحیمی در مسابقات جهانی جوانان ووشو ساندا در وزن ۵۶ کیلوگرم، مدال طلای مسابقات جهانی کشور اندونزی را از آن خود کرد.

دیانا رحیمی متولد ۱۳۸۶ در رشته رزمی ووشو فعالیت می‌کند، قهرمانی المپیاد ایرانیان، کسب عنوان تکنیکی‌ترین بازیکن جهان از افتخارات ورزشی ایشان است.

آخرین اخبار