آخرین اخبار

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان دانشگاه‌های رازی و سالنتو به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، در جریان سفر هیئت ایتالیایی متشکل از دکتر فابیو پولیچه استادتمام رشته اقتصاد و جغرافیای سیاسی و رئیس دانشگاه سالنتو ایتالیا، مدیر امور بین‌الملل و جمعی از اعضای هیئت علمی گروه باستان‌شناسی دانشگاه سالنتو برای بازدید از سایت‌های تاریخی در برخی شهرهای ایران، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان دانشگاه‌های رازی و سالنتو در مورخ ۲۷ شهریور ماه 1401 به امضا رسید.

دکتر مرادخانی مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌الملل دانشگاه رازی در این خصوص اظهار داشت: با پیگیری‌های دکتر دارابی و دکتر علی بیگی، دیداری با رئیس دانشگاه سالنتو در تهران صورت گرفت.

وی افزود: در جریان این دیدار، پیرامون محورهای مختلفی از جمله امکان تبادل دانشجو و استاد و تدریس دروس به صورت مشترک، بحث و رایزنی شد.

مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌الملل دانشگاه رازی از دعوت رسمی دکتر فابیو پولیچه رئیس دانشگاه سالنتو برای بازدید از دانشگاه رازی خبر داد و گفت: امیدواریم در ماه‌های آینده این دیدار صورت گیرد و شاهد گسترش همکاری‌های آکادمیک باشیم.

همچنین در این دیدار، دکتر فابیو پولیچه رئیس دانشگاه سالنتو انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک را آغاز دوستی و همکاری دانشگاه‌های رازی و سالنتو دانست.

در پایان تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه‌های رازی و سالنتو ایتالیا به امضا رسید.

 

 

آخرین اخبار