آخرین اخبار

دکتر زلفی‌گل از غرفه دانشگاه رازی در جشنواره جذب دانشجویان بین‌الملل بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی، ۱۵ اسفند ماه 1401 با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جمعی از مقامات کشوری، سفیران کشورها، رؤسای دانشگاه‌ها، مدیران امور بین‌الملل دانشگاه‌ها و مدیران مؤسسات جذب دانشجویان بین‌المللی، به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس آغاز به کار کرد.

در حاشیه افتتاحیه این جشنواره، دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از غرفه دانشگاه رازی بازدید کرد.

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی نیز به ارائه توضیحاتی در خصوص غرفه دانشگاه پرداخت.

دکتر احمدی با اشاره به پتانسیل‌ها و دستاوردهای دانشگاه رازی در حوزه‌های مختلف به ویژه علمی - پژوهشی، اظهار داشت: دفتر امور کنسولی دانشجویان غیرایرانی نیز در ماه‌های اخیر با هدف تسهیل در تحصیل دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه رازی راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه رازی بیان کرد: در راستای جذب دانشجویان بین‌المللی باید شرایط لازم و تسهیل روند جذب دانشجویان بین‌الملل در مقاطع مختلف مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین برگزاری جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی را اقدامی ارزشمند خواند و افزود: تقویت دیپلماسی علمی، افزایش همکاری میان فعالان حوزه جذب دانشجویان بین‌المللی و تلاش برای ارتقاء جایگاه دانشگاه در سطح بین‌الملل از اهداف مهم این جشنواره است.

دکتر شهاب مرادخانی مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین الملل دانشگاه رازی نیز این جشنواره را فرصتی برای مشارکت فعال دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشگاه‌های سراسر کشور دانست تا ضمن ارائه دستاوردهای دانشگاه، به صورت ویژه موضوع جذب دانشجویان بین‌المللی و تشریح پتانسیل‌های موجود دنبال گردد.

شایان ذکر است؛ نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی به همت سازمان امور دانشجویان کشور با هدف گفتمان‌سازی و اصلاح مشکلات سیاست‌گذاری در جذب دانشجویان بین‌الملل به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس در حال برگزاری است و تا 16 اسفند ماه ادامه دارد.

آخرین اخبار