آخرین اخبار

جمعی از دانشجویان از تأسیسات واحد بهره برداری نفت سرکان و ماله کوه زیرمجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، جمعی از دانشجویان دانشکده مهندسی نفت و پتروشیمی دانشگاه از تأسیسات واحد بهره برداری نفت سرکان و ماله کوه که از واحد‌های بهره برداری نفت زیر مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب است، بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که طی هماهنگی دکتر حسن مرادی رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه رازی با مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب صورت گرفت، دکتر کریمیان دانشجویان را همراهی و هدایت نمودند.

طی این بازدید ابتدا توضیحاتی توسط مسئولین واحد بهره برداری سرکان و ماله کوه به دانشجویان جهت رعایت دستورالعمل‌های HSE برای حضور ایمن در زمان بازدید ارائه گردید. پس از آن کارشناسان و متخصصین بخش‌های مختلف در خصوص فرایندها، تأسیسات و تجهیزات گوناگون جمع آوری، فراورش، اتاق کنترل، انتقال نفت و آتش نشانی، توضیحاتی برای دانشجویان ارائه نمودند و تجربیات عملیاتی خود را در اختیار دانشجویان قرار دادند.

این بازدید با هدف آشنایی دانشجویان از محیط‌های کسب و کار و صنعت مرتبط با رشته تحصیلی شان تدارک دیده شد و انتظار می‌رود دانشجویان بتوانند حلقه‌های علم و عمل را با این بازدید‌ها به هم پیوند داده و با نگرش و دیدگاه مهندسی در آینده وارد فضای کسب و کار شوند.

این بازدید یک روزه با همکاری مهندس علی رضایی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، مهندس داریوش حاجیان و مهندس هوشنگ نصیر محمدی (رئیس جانشین منطقه عملیاتی چشمه خوش، دهلران، سرکان)، دکتر احمد ساعی (رئیس اداره مهندسی و ساختمان) و دکتر محمد مرادی مجد (رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات)، میسر گردید.

آخرین اخبار