آخرین اخبار
38896
در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه صورت گرفت؛

اهدای "دستگاه الکتروریسی آزمایشگاهی" به دکتر یاسر شهبازی

یک "دستگاه الکتروریسی آزمایشگاهی" و 100 میلیون ریال گرنت آزمایشگاهی به پاس کسب عنوان پژوهشگر برگزیده کشور به دکتر یاسر شهبازی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، در مراسمی با حضور دکتر محمدنبی احمدی ریاست دانشگاه، معاون و مدیران حوزه پژوهش و فناوری و جمعی از اساتید دانشگاه، از دکتر یاسر شهبازی عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم، دکتر احمدی رئیس دانشگاه ضمن آرزوی موفقیت برای همگان، از تلاش‌های ارزنده دکتر یاسر شهبازی عضو هیئت علمی گروه دامپزشکی دانشگاه و کسب افتخارات ارزشمند علمی و پژوهشی توسط ایشان قدردانی کرد.

وی در ادامه افزود: مایه مباهات و خرسندی است که دکتر شهبازی عضو محترم هیئت علمی دانشگاه، دانشمند و پژوهشگر برگزیده کشورمان، افتخارات ارزشمند فراملی را در سال جاری برای دانشگاه به ارمغان آورده‌اند.

دکتر احمدی با اشاره به حمایت‌های ویژه حوزه پژوهش و فناوری از رساله‌ها، پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های تقاضامحور، خواستار انعکاس گسترده این امتیازات و حمایت‌ها در بین اعضای هیئت علمی و پژوهشگران دانشگاه شد و افزود: اطلاع‌رسانی شایسته در این زمینه‌ها سبب دلگرمی، انگیزه و فعالیت‌های رقابتی در جامعه علمی دانشگاه خواهد شد.

وی یادآور شد: اعضای هیئت علمی دانشگاه در مسیر رشد و تعالی این مجموعه همواره ساعی و دغدغه‌مند هستند، انتظار می‌رود با اطلاع‌رسانی شایسته در خصوص امتیازات ویژه معاونت پژوهش و فناوری در خصوص پژوهش‌های تقاضامحور شاهد فعالیت‌های مؤثر بیشتری باشیم.

در این مراسم، دکتر یاسر شهبازی، در سخنانی از حمایت‌ها و حُسن توجه و عنایت ریاست دانشگاه و همچنین حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه قدردانی کرد.

وی افزود: تلاش و کوشش در مسیر تعالی و پیشرفت دانشگاه را وظیفه خود می‌دانم، بنده ریشه در این خاک دارم و خود را مدیون این سرزمین و دانشگاه می‌دانم و همه تلاش و اهتمام خود را برای توسعه دانشگاه به کار خواهم گرفت.

دکتر شهبازی همچنین یادآور شد: معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه نیز با برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری شایسته در مسیر فعالیت‌ها گام برمی‌دارد که مایه دلگرمی و قوت قلب است و قطعاً در آینده خبرهای خوبی از این حوزه خواهیم شنید.

وی بار دیگر از حمایت‌های دکتر احمدی ریاست دانشگاه قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد که دانشگاه تحت مدیریت ایشان همواره رو به تعالی و رشد باشد.

در این مراسم، دکتر مصطفایی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در سخنانی اظهار داشت: به پاس تلاش‌ها و افتخارات ارزشمند دکتر شهبازی و ارج نهادن به مساعی ایشان، یک "دستگاه الکتروریسی آزمایشگاهی" از طرف دانشگاه جهت پیشبرد فعالیت‌های پژوهشی و آزمایشگاهی به ایشان اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: دانشگاه همواره دغدغه رفع مشکلات و نیازهای اعضای محترم هیئت علمی برای انجام فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری را دارد و امیدواریم که شاهد دستاوردها و اقدامات ارزشمند سایر اعضای هیئت علمی و پژوهشگران دانشگاه باشیم.

در این مراسم، یک "دستگاه الکتروریسی آزمایشگاهی" و همچنین مبلغ 100 میلیون ریال گرنت آزمایشگاهی به پاس کسب عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در گروه دامپزشکی و فعالیت‌های ارزشمند پژوهشی به دکتر یاسر شهبازی عضو هیئت علمی دانشگاه رازی اهدا شد.

شایان ذکر است؛ دکتر یاسر شهبازی دانشیار گروه علوم پایه دانشگاه رازی موفق به کسب عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در گروه دامپزشکی، در رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی در سال 1401 شد.

دکتر یاسر شهبازی دانشیار گروه علوم پایه دانشگاه با 75 مقاله علمی نمایه شده در پایگاه اسکوپوس، 14 مقاله علمی داخلی، 10 طرح پژوهشی کاربردی، چاپ 3 کتاب، شاخص اچ 22 و دارای تعداد 1653 ارجاع به تولیدات علمی در پایگاه اسکوپوس هستند. ایشان همچنین موفق به کسب عنوان پژوهشگر پراستناد یک و دو درصد برتر جهان در سال 2022 شده‌‌اند. زمینه تخصصی فعالیت ایشان بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی بوده و در زمینه بسته‌‌بندی هوشمند و فعال مواد غذایی و همچنین اندازه‌‌گیری آلاینده‌های شیمیایی مواد غذایی، فعالیت می‌کنند.

آخرین اخبار