آخرین اخبار

اقدام به موقع پایگاه اورژانس دانشگاه رازی و عوامل امداد و نجات منجر به نجات جان یک دانشجو شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اقدام به موقع یک عضو هیئت علمی دانشگاه و تلاش ارزشمند پایگاه اورژانس دانشگاه و نیرو‌های هلال احمر، منجر به نجات جان یک دانشجوی دانشگاه رازی شد.

دکتر حسن مرادی، معاون دانشجویی دانشگاه در توضیح این خبر به روابط عمومی دانشگاه گفت: روز چهارشنبه دکتر تأدیبی عضو هیئت علمی دانشگاه هنگام کوهنوردی متوجه فردی می‌شود که ظاهراً از کوه سقوط کرده و حال مساعدی نداشت، ایشان با توجه به اینکه این فرد جزوات درسی همراه داشته سریعاً با حراست دانشگاه تماس می‌گیرد و مشخص می‌شود که دانشجوی دانشگاه رازی است و به دنبال آن نیرو‌های اورژانس و عوامل امداد و نجات هلال احمر در محل مستقر می‌شوند.

وی افزود: با اقدام به موقع عوامل امدادی، این فرد دانشجو از مرگ نجات پیدا می‌کند و بلافاصله به بیمارستان آیت‌الله طالقانی انتقال یافته و اقدامات درمانی لازم برای وی صورت می‌گیرد.

دکتر مرادی بیان کرد: پیگیری وضعیت درمانی این دانشجو تا پاسی از شب ادامه یافت و دکتر محمدنبی احمدی سرپرست محترم دانشگاه نیز به اتفاق دکتر دادفر مدیر حراست دانشگاه برای اطلاع از وضعیت این دانشجو در محل درمان حضور یافتند. سرپرست دانشگاه همچنین برای پیگیری وضعیت سلامت این دانشجو در بیمارستان آیت‌الله طالقانی حضور یافت.

وی با قدردانی از اقدام به موقع اورژانس دانشگاه و عوامل امداد و نجات هلال احمر گفت: با توجه به شواهد موجود متأسفانه این دانشجو به تنهایی و بدون اطلاع اقدام به کوهنوردی کرده بود لذا به همه دانشجویان عزیز توصیه می‌کنیم به تنهایی به کوه نروند و برای رفتن به کوه باید اصول ایمنی را رعایت کنند و با خطرات کوهستان آشنا باشند.

 

 

 

 

آخرین اخبار