آخرین اخبار

دکتر محمدنبی احمدی گفت: مطالبات بحق اعضای هیئت علمی به ویژه اجرای قانون همسان سازی حقوق با جدیت پیگیری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست کانون صنفی اعضای هیئت علمی با سرپرست محترم دانشگاه، ۹ بهمن ماه ۱۴۰۰  در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در این جلسه، دکتر بیگ زاده رئیس کانون صنفی اعضای محترم هیئت علمی ضمن خیرمقدم به میهمانان در سخنانی با اشاره به رسالت کانون صنفی اعضای هیئت علمی اظهار داشت: «مطالبه گری» از ویژگی‌های بارز این کانون است که با همراهی اعضای هیئت علمی به منصه ظهور خواهد رسید و با تعامل سازنده و پیگیری از سوی ریاست محترم دانشگاه می‌توانیم مطالبات کانون صنفی را پیگیری کنیم.

در این جلسه، تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه به بیان نقطه‌نظرات، دیدگاه‌ها و مطالبات خود پرداختند. از مهم‌ترین مطالبات و موضوعات مطرح شده در این جلسه، ضرورت تحقق قانون همسان‌سازی حقوق اعضای هیئت علمی است.

ساماندهی پرداخت‌های مربوط به پایان‌نامه‌های دانشجویی، تعریف و اجرای سیاست‌های تشویقی به جای سیاست‌های انقباضی، جذب دانشجویان خارجی، احیای مرکز کانون زبان فارسی دانشگاه از دیگر موضوعات مطرح شده بود.

هم‌چنین احیای پایه های (تشویقی) آموزشی و پژوهشی، ارتقاء ستاد رفاهی دانشگاه و هماهنگی با مراکز استان‌ها برای بهره‌مندی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه از امکانات شهرهای دیگر، پرداخت حق مناطق جنگی به بازنشستگان، تحقق صددرصدی مطالبات همسان‌سازی حقوق تا پایان سال‌جاری و بازنگری در آیین‌نامه‌های پژوهشی از مطالبات مطرح شده اعضای هیئت علمی در کانون صنفی بود.

از دیگر موضوعات، درخواست کارشناسی کلیه آیین نامه‌های دانشگاه قبل از مرحله تصویب، تشکیل نشست‌های عمومی با حضور ریاست محترم دانشگاه و اعضای محترم هیئت علمی با هدف روشنگری در حوزه‌های گوناگون بود.

در این جلسه، دکتر محمدنبی احمدی سرپرست محترم دانشگاه ضمن قدردانی از حضور اعضای محترم هیئت علمی در این جلسه و آرزوی توفیق برای همگان، فرارسیدن دهه فجر؛ یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه مطالبات بحق اعضای محترم هیئت علمی با جدیت پیگیری خواهد شد، گفت: اجرای قانون همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دغدغه جدی بنده است و پیگیری لازم تا حصول نتیجه مناسب صورت خواهد گرفت.

دکتر احمدی با اشاره به منابع مالی محدود دانشگاه افزود: خوشبختانه دانشگاه رازی در ماه گذشته، کاهشی در تخصیص اعتبارات نداشته و امیدواریم در ماههای آینده شاهد بهبود شرایط باشیم.

وی همچنین بیان کرد: پیگیری برای اصلاح پرداخت حق‌الزحمه پایان‌نامه‌های، پایه‌های سنواتی، راه‌اندازی اتاق ویژه بازنشستگان در دانشکده هنر و معماری از موضوعاتی است که در دستور کار قرار دارد.

دکتر احمدی خواستار برنامه‌ریزی کانون صنفی برای تقدیر از اعضای هیئت علمی بازنشسته شد و گفت: دانشگاه رازی مفتخر به برخورداری از حضور اساتید برجسته و نام‌آوری است که در برهه‌های مختلف برای این مرز و بوم افتخارآفرین بوده‌اند و شایسته است که در نامگذاری خیابان‌ها، نام مشاهیر فرهیخته دانشگاه رازی استفاده شود.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه عزیزان، خواستار برنامه‌ریزی از سوی کانون صنفی اعضای هیئت علمی برای تشکیل جلسات منظم با حضور ریاست دانشگاه شد.

برچسب ها:

دانشگاه رازی
کانون صنفی اعضای هیئت علمی
همسان سازی حقوق
دکتر محمدنبی احمدی

آخرین اخبار