آخرین اخبار

آیین تجلیل از دانشجویان و دانش‌آموختگان ممتاز دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، آیین تجلیل از دانشجویان و دانش‌آموختگان ممتاز دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی، مدیریت و حسابداری جوانرود، تربیت بدنی، شیمی، علوم اجتماعی، علوم پایه، فنی مهندسی اسلام آبادغرب، فنی و مهندسی، کشاورزی سنقر، دامپزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی، برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان، انجمن‌های علمی دانشجویی برتر و برگزیدگان جشنواره‌های دانشجویی، در روزهای 1، 2 و 3 خرداد ماه 1402با حضور دانشجویان، دانش‌آموختگان برتر، اساتید و مدیران دانشگاه برگزار شد.

 در این مراسم، دکتر مجتبی بیگلری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی، در سخنانی، ضمن خیرمقدم به حاضرین، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امروز در خدمت همه عزیزان؛ دانشجویان عزیز و دانش‌آموختگان برتر دانشگاه هستم. روز دختر را به همه دختران عزیزم که در این جلسه حضور دارند، تبریک عرض می‌کنم.

وی با تبریک فرارسیدن دهه کرامت افزود: اعیاد مبارک این ایام؛ ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)؛ بزرگوارانی که آموزگاران احسان و کرامت هستند را به محضر یکایک عزیزان تبریک عرض می‌نمایم.

دکتر بیگلری همچنین یادآور شد: از حضور خانواده‌های محترم دانشجویانی که در جلسه ما تشریف دارند، تشکر می‌کنم، از حضور همه اساتید بزرگوار، مدیران محترم گروه‌های آموزشی، رئیس محترم دانشکده ادبیات و علوم انسانی، رئیس محترم دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود، اعضای محترم هیئت رئیسه دانشگاه قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به ارزش علم و دانش اظهار داشت: علم نافع علمی است که در خدمت بشریت، اخلاق، اعتقادات و باورها باشد. امیدوارم علم و دانش همه عزیزان در خدمت اخلاق، بشریت و اعتقادات و باورها قرارگیرد تا دانشی نافع و سودمند واقع گردد.

در این مراسم که با برنامه‌های متنوعی همراه بود، از برگزیدگان با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

آخرین اخبار