آخرین اخبار

آیین اختتامیه طرح "حامیم"، با حضور شرکت‌کنندگان این دوره و تقدیر از برگزیدگان، در دانشگاه رازی  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، آیین اختتامیه طرح "حامیم"، هفتم شهریورماه 1401 در سالن اجتماعات شهید دکتر علیمحمدی برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین ترکاشوند دبیر اجرایی طرح "حامیم" در استان، در سخنانی با اشاره به استقبال دانشجویان در دوره‌های معرفتی این طرح اظهار داشت: قریب به 200 نفر از دانشجویان فعال عضو تشکل‌های دانشجویی استان به مدت یک هفته از فرصت‌ها و برنامه‌های این دوره‌ها بهره‌مند شدند.

وی افزود: طرح "حامیم" در سه قالب آموزشی، محتوا و فوق برنامه برگزار شد. در بخش آموزشی، کتاب‌های "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن"، "همرزمان حسین (ع) " و "خط امام (ره)" در حوزه گرایش‌های معارف اسلامی به دانشجویان ارائه شد. بخش محتوا شامل دو بخش نشست‌های معرفی و کارگاه‌های مهارتی است، در نشست‌های معرفتی موضوعاتی همچون جهاد تبیین، دشمن‌شناسی، حکومت علوی و حکمرانی و در کارگاه‌های مهارتی نیز روی مباحث اقناع سازی، مدیریت مجازی، ارتباط موثر و جذب مخاطب کار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترکاشوند یادآور شد: طرح «حامیم» با همکاری‌ دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و تشکل‌های فعال دانشجویی به ویژه بسیج از یکم لغایت هفتم شهریور ماه 1401  برگزار شد.

در این مراسم، دانشجویان شرکت‌کننده در طرح "حامیم"، ریاست دانشگاه رازی، ریاست دانشگاه علوم پزشی کرمانشاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و جمعی دیگر از مسئولان دانشگاه رازی حضور داشتند.

در پایان از برگزیدگان فرهنگی و هنری در حوزه عکس، فیلم کوتاه، دل‌نوشته، مسابقات ورزشی و... با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

همچنین به پاس همراهی با طرح "حامیم"  از تعدادی از رؤسای دانشگاه‌های استان و اساتید دوره تقدیر و تشکر شد.

آخرین اخبار