آخرین اخبار

آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان با موفقیت به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان مطابق اعلام سازمان سنجش در گروه آقایان طی روزهای ۹ و ۱۰ شهریورماه 1400 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استقبال داوطلبان به میزبانی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه رازی با موفقیت برگزار شد.

بر اساس اعلام رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و نماینده تام‌الاختیار آزمون عملی رشته علوم ورزشی در استان کرمانشاه؛ در این آزمون از بین ۶۰۱ داوطلب مرد تعداد ۴۷۶ نفر موفق به انجام آزمون عملی شدند. در بخش بانوان نیز که در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۷ صبح لغایت  18 برگزار شد، از بین ۸۰۲ داوطب، تعداد ۶۸۲ نفر موفق به انجام آزمون عملی شدند.

دکتر عیدی با اشاره به حضور دکتر ایرج اقبالی نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر افشار جعفری و دکتر فریبا عسگریان نمایندگان پژوهشگاه علوم ورزشی در این آزمون، اظهار داشت: شایسته است از مشارکت بخش‌های مختلف دانشگاه به ویژه حوزه ریاست، معاونت دانشجویی، معاونت اداری، مالی و توسعه منابع، معاونت آموزشی، حفاظت فیزیکی، اداره نقلیه، تأسیسات و سایر بخش‌های دیگر دانشگاه قدردانی نمایم.

ایشان یادآور شد: همچنین از همکاری و تلاش‌های دکتر همایون عباسی سرپرست اجرایی آزمون، دکتر محمد عزیزی معاونت فنی، دکتر وریا طهماسبی و دکتر رستگار حسینی سرداوران آزمون، ایوب ناصری در بخش آقایان و سایر داوران و عوامل فنی آزمون، دکتر اکرم قبادی یگانه سرپرست اجرایی آزمون در گروه بانوان و سایر دست‌اندرکاران بخش فنی، دانشجویان و راهنمایان که به عنوان داوطلب ما را یاری رساندند، کارکنان محترم دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، حسین صمدی، شاپور سالارآبادی، فرشاد عبدلی، مجتبی صفری، محمدعلی پاشایی و دیگر عزیزان قدردانی می‌نمایم.

دکتر عیدی در پایان خاطر نشان کرد: آزمون عملی رشته علوم ورزشی به عنوان یکی از آزمون‌های مهم و حساس سازمان سنجش، امسال نیز با حساسیت و موفقیت و در کمال آرامش برگزار گردید.

آخرین اخبار