آخرین اخبار
13060
توسط دانش‌آموخته دانشگاه رازی صورت گرفت؛

کسب رتبه یک آزمون سراسری کارشناسی ارشد 1400

علیرضا پریزن، دانش‌آموخته دانشگاه رازی موفق به کسب رتبه یک آزمون سراسری کارشناسی ارشد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 1400، علیرضا پریزن دانش‌آموخته مقطع کارشناسی رشته حسابداری دانشگاه رازی موفق به کسب رتبه یک آزمون کتبی رشته حسابداری در بین کل داوطلبان این رشته شد. این دانش‌آموخته دانشکده علوم اجتماعی و تربیتی دانشگاه رازی در رشته حسابداری با کسب رتبه یک به این موفقیت دست یافت.

دکتر سهراب دل‌انگیزان رئیس دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه رازی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به آقای علیرضا پریزن و خانواده ایشان، متن پیامی به شرح ذیل صادر نمود:

جناب آقای علیرضا پریزن

«فتح سکوی برتر علمی و آموزشی و کسب رتبه اول در رشته حسابداری مقطع کارشناسی ارشد نشانگر لیاقت و همت بی‌شائبه شماست. بی‌گمان ایران سربلند با تکیه بر چنین استعدادهای والایی، برگ‌های زرینی از توسعه، عزت و غرور را در تاریخ همیشه درخشان خود به ثبت خواهد رساند، چراکه شما ادامه دهنده راه و آرمان شهدای علمی و همه نخبگانی هستید که با طی مراحل مختلف علمی، در راستای استقلال و سربلندی ایران عزیز گام بر می‌دارند. کسب این موفقیت را به شما، خانواده‌ محترم و اساتید سختکوش گروه حسابداری دانشکده علوم اجتماعی تبریک و شادباش عرض می‌نماییم و از خداوند سبحان توفیق روزافزون شما را در عرصه جهاد علمی و استقلال و شکوفایی ایران اسلامی، مسئلت داریم».

 دکتر دل‌انگیزان تلاش مستمر و هدفمند و استفاده از دانش و تجربیات اساتید دانشکده علوم اجتماعی و تربیتی و بهره‌گرفتن از راهنمایی‌های تمامی اعضای هیئت علمی گروه آموزشی مربوطه را رمز موفقیت این دانشجو عنوان کرد و اظهار داشت: این دانشکده هر ساله افتخاراتی به خود اختصاص می‌دهد و امیدواریم به لطف خداوند و حضور اساتید مجرب این دانشکده هرساله شاهد این موفقیت‌های پر افتخار باشیم.


 

آخرین اخبار