آخرین اخبار

دکتر محمّدنبی احمدی، به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، متن پیام دکتر محمّدنبی احمدی سرپرست دانشگاه به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

13 آبان نماد طمع‌ورزی آمریکا و روح تعدّی استکبار نسبت به ملّت‌ها از جمله ملّت ایران است. مقام معظّم رهبری (مدظلّه العالی)

سیزده آبان جایگاه ویژه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی دارد و این واقعه به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سرّه شریف)، «انقلاب دوم» نامیده شد؛ چراکه دانشجویان متعهد و انقلابی ایران عزیزمان در امتداد خون مطهر شهدای دانش‌آموز، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هیمنه طاغوت زمان را درهم شکسته و فریاد استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران را در  جهان طنین‌انداز نمودند.

۱۳ آبان ماه، روز تجلّی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به جهان و مبارزه با بی‌عدالتی‌ است؛ این واقعه حماسی، برگ زرینی در تاریخ مجاهدت‌های ملّت غیور و دلاور ایران اسلامی است و بدون تردید مهم‌ترین پیام‌ این روز برای تمام آزادیخواهان جهان، استکبارستیزی است؛ استکباری که امروز نیز با حربه تهدید، تحریم و فشار اقتصادی، منافع جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده است.

از اینرو جامعه بزرگ دانشگاه رازی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب و دفاع مقدّس، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظّم رهبری (مدظلّه العالی)، انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می‌نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر این مرز و بوم، فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان را که تبلور بصیرت و پیشگامی در عرصه‌ مبارزه با استکبار و بیدادگری است، تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، سربلندی و پایداری نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران را در ظلّ منویّات مقام معظّم رهبری خواستارم.

محمّدنبی احمدی

سرپرست دانشگاه رازی

برچسب ها:

دانشگاه رازی
سرپرست دانشگاه رازی
محمّدنبی احمدی
روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی
13 آبان

آخرین اخبار