آخرین اخبار

دکتر محمّدنبی احمدی سرپرست دانشگاه رازی طی پیامی؛ فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت .

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر بسیجی است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

امروز واژه بسیج به لطف انفاس قدسی امام راحل (ره) در گستره عالم طنین‌انداز شده و تفکر بسیجی، راهنمای حیات معنوی و شخصیت و رشد والای انسان‌ است.

حقیقتاً این مدرسه عشق و شجره طیبه؛ مأوای بزرگ‌ترین مردان انقلاب اسلامی است و شمیم عطر شکوفه‌های این درخت تناور و پرثمر، یادآور رشادت‌ها و ایثار رزمندگان دفاع مقدس است؛ آنان که با شجاعت تمام، برای پاسداری از میهن عزیزمان، صحنه‌‌هایی را در دفاع مقدس آفریدند که قلم هیچ گاه قادر به توصیف آن نیست.

بی‌تردید مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی، ظلّ سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج)، با تداوم راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، زمینه‌ساز رشد و تعالی اندیشه ناب بسیجی شده‌اند و با مجاهدت شبانه‌روزی و با تکیه بر تفکر زلال بسیج، به عالی‌ترین پیشرفت‌ها دست یافته‌اند.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و سرافراز استان کرمانشاه به‌ویژه دانشگاه رازی تبریک عرض نموده و از خداوند قادر و متعال، عزت و سربلندی همه بسیجیان مخلص ایران اسلامی را مسألت می‌نمایم.

محمّدنبی احمدی

سرپرست دانشگاه رازی

برچسب ها:

محمدنبی احمدی
سرپرست دانشگاه رازی
هفته بسیج

آخرین اخبار