آخرین اخبار

همزمان با آغاز ایام ‌الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، دکتر محمّدنبی احمدی، سرپرست دانشگاه، طی پیامی این ایام خجسته را به ملّت شریف ایران اسلامی و جامعه فرهیخته دانشگاهی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ... وَلَیَالٍ عَشْرٍ...

«دهه فجر آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.»  مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع دوبارة اسلام و‌ تجلّی حماسه شکوهمند ملّتی است که با رقم زدن انقلاب اسلامی، برگی ماندگار بر تارک تاریخ گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.

انقلاب شکوهمند اسلامی نه یک رخداد تاریخی، بلکه حادثه‌ای ریشه‌دار در ابعاد فرهنگی و عقیدتی است که با وجود هجمه‌های دشمنان برای منزوی کردن آن، معنا و محتوای آن روز به روز ژرف و ریشه‌دارتر می‌شود.

بدون‌‌تردید، پیروزی انقلاب اسلامی ایران،‌ تحقق وعده راستین الهی به مؤمنان و مجاهدان جبهه حق علیه باطل است و ورود باشکوه بنیانگذار کبیر انقلاب به خاک کشور در بهمن 1357، مصداق آیه شریفه (جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا) است.

بر همه ما واجب است که با حضور ارزشمند در مراسم و برنامه‌های جشن انقلاب، ضمن پاسداشت آرمان‌ها، اقتدار و عزّت ایران اسلامی و حمایت ملّت شهید پرور را به رخ جهانیان بکشیم.

اینجانب با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی به همه فجرآفرینان، به ویژه دانشگاهیان فرهیخته، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهید سرافراز ؛ سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و عزت و سربلندی ملّت و كشور ایران عزیز را از پروردگار متعال خواستارم.

محمّدنبی احمدی

سرپرست دانشگاه رازی

برچسب ها:

سرپرست دانشگاه رازی
محمّدنبی احمدی
دهه فجر
پیام تبریک

آخرین اخبار