آخرین اخبار

استاندار كرمانشاه درگذشت مرحوم دکتر «عزت‌الله فرشادفر» رئیس اسبق دانشگاه رازی را تسليت گفت.

استاندار كرمانشاه با صدور پيامي درگذشت مرحوم دکتر «عزت‌الله فرشادفر» رئیس اسبق دانشگاه رازی و عضو هیأت أمنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه را تسليت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني استانداري كرمانشاه، در متن پيام تسليت مهندس بازوند آمده است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرَّحِيم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

خبر درگذشت دكتر «عزت‌الله فرشادفر» استاد برجسته و پژوهشگر متعهد و مومن سبب تأسف، تأثر و اندوه فراوان شد. اين چهره محبوب و اخلاق‌مدار عرصه علم و تربيت، در طول عمر با بركت خود با تلاش‌ وصف‌ناپذیر و مجاهدت بسیار منشاء خدمات ارزنده‌اي در حوزه تأليف، تحقيق و پژوهش بود و به عنوان استاد نمونه كشوري ضمن تربيت و پرورش دانشجويان و دانش‌پذيران بسیار، در مسیر تعالي و پيشرفت علم نيز با جديت و سختكوشي، آثاري ماندگار برای جامعه علمی به یادگار گذاشتند.

اينجانب ضايعه دردناك فقدان اين استاد فرزانه و لايق را كه در شهادت مولايش حضرت علي (ع) دعوت حق را لبيك گفت و به لقاء الله پيوست به جامعه دانشگاهي، مردم شريف استان و بيت معزا تسليت عرض مي‌نمايم و از درگاه خداوند منّان و رحمان براي آن فقيد سعيد، مغفرت، آمرزش و رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان و بستگان محترم صبر و شكيبايي مسألت دارم. إن‌شاءالله خداوند آن مجاهد صبور و مومن را با اميرالمومنين(ع)، نيكان و مقربان درگاهش محشور گرداند.

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

آخرین اخبار