آخرین اخبار

نشست مشترک رئیس دانشگاه رازی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست مشترک دکتر محمد‌ابراهیم اعلمی‌آل‌آقا رئیس دانشگاه با دکتر فرزین معتمدیان مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه، 29 فروردین ماه 1400، در حوزه ریاست برگزار گردید.

در این نشست، دکتر اعلمی‌آل‌آقا، رئیس دانشگاه، ضمن خیرمقدم به مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه و هیأت همراه ایشان و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همگان در ماه مبارک رمضان، طی سخنانی بر تعامل دوجانبه میان سازمان هلال احمر و دانشگاه برای ارائه خدمت شایسته به مردم استان تأکید کرد.

ایشان همدلی و همکاری متقابل همه دستگاه‌های اجرایی در مسیر کمک به رفع مشکلات مردم را ضروری خواند و اظهار داشت: در شرایط فعلی که دو انتخابات مهم در پیش‌رو داریم باید زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم گردد.

دکتر اعلمی‌آل‌آقا در ادامه «دانشگاه اخلاق محور و پیشرو در تحقق جامعه دانش‌بنیان» را شعار راهبردی دانشگاه رازی عنوان کرد و افزود: به یاری خداوند متعال، طی هشت سال گذشته فضای کالبدی دانشگاه حدود 50 درصد افزایش یافته است و باید از این ظرفیت‌های ایجاد شده به نحو احسن استفاده نمود.

ایشان از مشکلات توسعه‌ای در استان را نبود اکوسیستم حمایت از آموزش عالی برشمرد و افزود: هرچقدر که فاصله بین دانشگاه و جامعه کم باشد، دستیابی به توسعه سهل خواهد بود. یکی از مشکلات کرمانشاه موقعیت جغرافیایی دانشگاه مادر در حاشیه شهر است؛ در حالیکه قشر نخبه باید با جامعه ارتباط داشته باشند.

در ادامه نشست، دکتر معتمدیان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همگان و قدردانی از ریاست محترم دانشگاه رازی، طی سخنانی اظهار داشت: بیش از 540 امدادگر فعال در سازمان جمعیت هلال احمر کرمانشاه در آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به شهروندان قرار دارند.

ایشان با اشاره به اقدامات ارزنده جمعیت هلال احمر استان در برهه‌های مختلف به ویژه حادثه زلزله 21 آبان 1396 افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته می‌توان به فعالیت‌های پیشگیرانه و مقابله با ویروس کرونا توسط جمعیت هلال احمر استان در قالب توزیع ماسک و بسته‌های معیشتی و بهداشتی رایگان میان مردم اشاره نمود.

در این نشست، دکتر سهراب دل‌انگیزان رئیس دانشکده علوم اجتماعی و تربیتی، دکتر محمدی‌فر معاون پژوهشی و اجرایی دانشکده علوم اجتماعی و تربیتی و آقای محمود یزدانبخش مدیر امور حقوقی دانشگاه حضور داشتند و به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

در این جلسه، تقاضای جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه پیرامون در اختیار قرار نهادن سوله ورزشی دانشکده علوم اجتماعی و تربیتی به این سازمان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با توافق صورت گرفته میان طرفین، مقرر گردید؛ سوله ورزشی با توجه به ضرورت استفاده برای دانشجویان همچنان در اختیار دانشگاه رازی قرار گیرد.

آخرین اخبار