آخرین اخبار
4205
به میزبانی دانشگاه رازی صورت گرفت؛

نشست بررسی جایگاه کشاورزی در برنامه‌‌ توسعه

نخستین نشست تخصصی «بررسی جایگاه کشاورزی در برنامه­‌های توسعه با تأکید بر برنامه هفتم توسعه» در دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی،  نخستین نشست تخصصی از سری نشست­‌های توسعه با عنوان «بررسی جایگاه کشاورزی در برنامه­‌های توسعه با تأکید بر برنامه هفتم توسعه» توسط انجمن علمی‌دانشجویی ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رازی با همکاری مجلس شورای اسلامی، سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، انجمن ترویج و آموزش کشاورزی ایران و مدیریت سبز دانشگاه رازی، ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در فضای اسکای روم برگزار شد. 

در این نشست، دکتر محمد رشیدی، نماینده و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، دکتر امیرحسین علی‌بیگی، عضو هیئت علمی گروه ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رازی و دکتر عادل سلیمانی، مشاور و پژوهشگر حوزه توسعه پایدار به بررسی جایگاه کشاورزی در برنامه­‌های توسعه با تأکید بر برنامه هفتم توسعه پرداختند.

نشست مذکور با شرکت بیش از ۷۰ نفر از اعضای هیئت علمی، کارشناسان و دانشجویان از سراسر کشور (استان‌های تهران، خراسان، آذربایجان غربی، کردستان و ...) همراه بود.

در پایان مقرر گردید پیشنهادات بیان شده در نشست، جمع‌بندی و در اختیار دکتر رشیدی جهت طرح در کارگروه مربوطه قرار گیرد. همچنین سمانه سنجابی دانشجوی دکتری توسعه کشاورزی و دبیر انجمن علمی گروه ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رازی از برگزاری نشست­های تخصصی بعدی در هفته­‌های پیش­رو (خرداد ماه ۱۴۰۰ ) با حضور پژوهشگران، اعضای هیئت علمی دانشگاه و مسئولین اجرایی خبر داد.

آخرین اخبار