آخرین اخبار

دکتر عبادی گفت: مرکز ویرایش و ترجمه «ایران ادیتینگ» آماده خدمت‌رسانی به اساتید و دانشجویان است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر سامان عبادی در خصوص معرفی این مرکز گفت: مرکز ارتقاء کیفی نگارش مقالات علمی با اخذ مجوز به شماره م/۹۷/۱۹۳ از رشد واحدهای فناوری دانشگاه رازی با بهره جویی از کادر مجرب و متخصص با ارایه خدمات ویرایش و ترجمه کامل، سریع، دقیق و تمام وقت با بهره‌بردن از متخصصان ویرایش و ترجمه در هر یک از رشته های تخصصی آماده خدمت‌رسانی به دانشجویان، پژوهشگران و اساتید محترم می‌باشد.

دکتر عبادی درخصوص عملکرد این مرکز گفت: خدمات ایران ادیتینگ در زمینه ویرایش متون شامل: مقاله علمی پژوهشی، چکیده مقاله و پایان‌نامه و نیز ترجمه کتاب می باشد. با توجه به حجم کارهای در دست اقدام و لیست مقالات در انتظار، ویرایش هر مقاله در بازه زمانی مناسب صورت می گیرد. تمام مقالات ویرایش شده در صورت بهره‌مندی از همکاری دیگر اساتید زبان انگلیسی، مورد بازبینی و کنترل کیفی نهایی توسط مدیر ایران ادیتینگ قرار می‌گیرند. اولویت مرکز ارائه خدمات ویرایشی به تصحیح زبانی و ساختاری مقالات پژوهشی جهت انتشار در مجلات معتبر بین‌ المللی ISI با قیمت مناسب و زمان مناسب می‌باشد. اولویت مرکز تضمین کیفیت می‌باشد و در مواردی ممکن است در زمان طولانی‌تری برای نیل به این هدف مقاله شما تکمیل گردد. لازم به ذکر است ایران ادیتینگ آماده عقد قرارداد با دانشگاه‌ها برای ویرایش زبانی مقالات پذیرش شده در مجلات علمی پژوهشی ایرانی که به انگلیسی منتشر می‌گردند می‌باشد.

دکتر عبادی افزود: ترجمه مقالات نیز با همکاری یک تیم متشکل از مترجمین رشته زبان انگلیسی و رشته تخصصی متقاضی انجام می‌گیرد. متن ترجمه شده توسط مدیر مرکز مورد بازبینی و ویرایش قرار می‌گیرد. فایل نهایی به صورت متنی روان و تایپ شده قابل ارسال به مجلات در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. ایران ادیتینگ در صورت نیاز و درخواست نویسنده اصلی، گواهی رسمی ویرایش و ترجمه به زبان انگلیسی با سربرگ مرکز را جهت ارایه به سردبیران مجلات و رسید پرداخت به فارسی جهت دریافت هزینه ویرایش از طریق پژوهانه (گرنت) یا هزینه های طرح یا رساله صادر و اسکن این مدارک را به ایمیل شما ارسال می‌نماید.

دکتر عبادی درخصوص نحوه ارسال مطالب به مرکز خاطرنشان کرد: ایران ادیتینگ با بهره‌گیری از نرم افزار Turnitin و پانل اختصاصی و محرمانه خود در سایت این نرم افزار با هزینه اندک مقاله شما را بررسی و شاخص شباهت متنی Similarity Index و موارد احتمالی سرقت علمی ادبی را استخراج و به اطلاع نویسنده مسئول مقاله می‌رساند و در صورت درخواست به رفع موارد سرقت علمی با کمک نویسندگان اقدام می‌نماید.

 در پایان دکتر عبادی درخصوص برتری‌های مرکز ایران ادیتینگ گفت:

بخش ویرایش مقالات مرکز به صورت آنلاین با کادری مجرب و متخصص 24 ساعت شبانه روز در تمام روز های هفته فعال می باشد.

ترجمه مقالات دانشگاهی با همکاری یک تیم متشکل از مترجمین رشته زبان انگلیسی و رشته تخصصی متقاضی انجام می گیرد.

تشخیص سرقت ادبی - علمی مقاله (Plagiarism Detection/Checking) و رفع آن (Plagiarism Removal) از طریق Turnitin.

قیمت مناسب با توجه به سه مرحله ایی بودن پروسه ویرایش مقالات و تضمین کیفیت با ویرایش مجدد تا حصول رضایت متقاضی.

همکاری با مجلات علمی پژوهشی داخل و معاونت های پژوهشی دانشگاه‌ها.

استفاده از اساتید عضو هیات علمی و دانشجویان ممتاز و با سابقه در نشر مقالات علمی تحصیلات تکمیلی.

همکاری با اساتید و پژوهشگران دانشگاه‌های وزرات علوم و وزارت بهداشت.

تضمین تعهد کاری و اخلاقی بالاتر همکاران دانشگاهی نسبت به‌ برخی افراد سودجو که‌ در بازار فعالیت دارند.

صدور گواهی رسمی ویرایش و ترجمه جهت تسویه گرنت همکاران عضو هیات علمی دانشگاه

لازم به ذکر است که با توافق به‌عمل آمده بین امور بین الملل دانشگاه و مرکز ارتقا کیفی، نگارش مقالات علمی با۲۰ درصد تخفیف برای ویرایش و 10 درصد تخفیف برای ترجمه برای اعضای محترم هیات علمی دانشگاه در نظر گرفته شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مرکز به نشانی www.iranediting.com  مراجعه فرمایید.

آخرین اخبار