آخرین اخبار

دکتر محسن سعیدی گفت: مرکز واکسیناسیون دانشگاه رازی به عنوان مرکز فعال در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت شد.

دکتر محسن سعیدی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه رازی اظهار داشت: با توجه به فعالیت مطلوب مرکز واکسیناسیون دانشگاه رازی در مردادماه و شهریورماه سالجاری جهت واکسیناسیون دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی ساکن در سراهای دانشجویی، کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه به همراه خانواده این عزیزان، همکاران حق­‌التدریس دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه و همچنین کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های صنعتی کرمانشاه، پیام نور، مؤسسات جهاد دانشگاهی، آموزش عالی زاگرس، آموزش عالی آزاد فناور، کارمندان و اعضای هیئت علمی حوزه‌­های علمیه کرمانشاه و ادارات شهرستان کرمانشاه بدون محدودیت سنی، این مرکز به عنوان مرکز فعال واکسیناسیون کشوری در سامانه سیب (سامانه یکپارچه بهداشت) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ثبت شد.

معاون دانشجویی دانشگاه رازی افزود: با توجه به آخرید اطلاعات موجود، از هفته آینده، واکسیناسیون سایر دانشجویان نیز با برنامه زمان‌بندی مشخص آغاز خواهد شد. بر این اساس ابتدا دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی و در ادامه دانشجویان مقطع کارشناسی واکسن دریافت خواهند کرد تا به تدریج شرایط برای تشکیل کلاس‌­ها به صورت حضوری فراهم شود.

آخرین اخبار