آخرین اخبار
2657
در برنامه‌ای یک‌روزه صورت گرفت؛

سفر معاون وزیر علوم به استان کرمانشاه

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در سفر به کرمانشاه به بازدید از پروژه‌های دانشگاهی و دیدار با اساتید و رؤسای دانشگاه‌ها پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نماینده ویژه وزیر علوم در طرح ساماندهی آموزش عالی کشور، سوم تیر ماه ۱۴۰۰، در سفری یک‌روزه به استان کرمانشاه، به بازدید از پروژه‌های دانشگاهی و دیدار با اساتید و رؤسای دانشگاه‌های استان پرداخت.

دکتر رحیمی در بدو ورود به استان مورد استقبال رئیس دانشگاه و مدیران دانشگاهی قرار گرفت. ایشان در ادامه به بازدید از دانشگاه صنعتی کرمانشاه پرداخت و از زمین پیشنهادی برای احداث پارک علم و فناوری بیستون در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی بازدید به عمل آورد.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه با همراهی مسئولان دانشگاه با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه رازی با نثار گل و قرائت فاتحه؛ به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

از دیگر برنامه‌های سفر دکتر رحیمی به استان کرمانشاه شرکت در جلسه شورای دانشگاه رازی و جلسه شورای آمایش آموزش عالی استان کرمانشاه بود که در سالن اجتماعات پروفسور شمسی‌پور کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار شد و ایشان به استماع نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های مدیران و اساتید دانشگاه پرداخت.

بازدید از پارک علم و فناوری و برج فناوری استان کرمانشاه از دیگر برنامه‌های سفر معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به استان کرمانشاه بود. برای مشاهده خبر کلیک کنید.

آخرین اخبار